|
nietmeer
|
Quote Little Queen: @ Cootje... ga jij ook naar Eindhoven?, ik wel t wordt mn tweede concert van WT  Luister elke dag als ik naar school fiets WT  dus in dit geval was dat The heart of everything, Hand of Sorrow, The Cross, Al I Need, en The Truth Beneath The Rose Kaartje besteld, nog niet binnen  , maar ik ga!!! Kunnen we misschien afspreken!?! Heb nu the Howling aanstaan; hoe vind je die? |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Cootje ik heb ook kaartjes besteld, zijn helaas nog niet binnen  The howling is wel mooi jah  maar op dit moment draai ik echt zeker elke dag wel 5 keer ofzo Hand Of Sorrow  (die staat ook op mn blog) |
|
blusgast
Erelid
|
HALLOOOOOO, ik wil weten of ik het goed heb!!! |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Uuhm duurd nog 3 maanden hoor...! heb wel geld nodig natuurlijk  Ik weet het... maartoch... ik heb hier collega's die lopen nu al te roepen dat ze nog maar 40jaar en zoveel weken moeten tot hun pensioen...  Aah ok  ik ga vanavond even uitrekenen hoeveel dagen het nog zijn.. heb echt zoveeeeel zin in de hele maand JULI!!!  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Liz87: Uuhm duurd nog 3 maanden hoor...! heb wel geld nodig natuurlijk  Ik weet het... maartoch... ik heb hier collega's die lopen nu al te roepen dat ze nog maar 40jaar en zoveel weken moeten tot hun pensioen...  Aah ok  ik ga vanavond even uitrekenen hoeveel dagen het nog zijn.. heb echt zoveeeeel zin in de hele maand JULI!!!  Niet specifiek, moet toch werken  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blusgast, jah het inderdaad Within Temptation  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote blusgast: Quote Hoskeu: Quote blusgast:
41 broodjes kaas en 1 broodje knakworst voor Heraux Die eet als een delever(wtf.. hoe schrijf je dat nou weer??..)... Ja een grote eetlust, das zeker Ik denk dat het delver is omdat het van het werkwoord delven afkomt... Al staat het woord delver dan weer niet in het eendelig vandalen hedendaags nederlands... Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands:
del·ven (ov.ww.) 1 door graven doen ontstaan 2 door graven tevoorschijn brengen => opgraven
Maargoed... dat even terzijde... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Without Temptation Wild Temtation Woehaa Tapdansen? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Little Queen: @ Blusgast, jah het inderdaad Within Temptation  Vet cool. Heb hen live gezien, wat een fantastische band. In eindhoven kan ik er ook naar toe want mijn zwager verzorgd daar het stage management. Ook nog even een kijkje in de keuken als het ware  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blusgast.... dat wil ik ook  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Aah ok  ik ga vanavond even uitrekenen hoeveel dagen het nog zijn.. heb echt zoveeeeel zin in de hele maand JULI!!!  Heb je nog veel vrijedagen... want die daar moet je natuurlijk wel aan denken om die op te maken   ... of laat je ze uitbetal... kan ook natuurlijk... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote blusgast: Quote Little Queen: @ Blusgast, jah het inderdaad Within Temptation  Vet cool. Heb hen live gezien, wat een fantastische band. In eindhoven kan ik er ook naar toe want mijn zwager verzorgd daar het stage management. Ook nog even een kijkje in de keuken als het ware  Jaaaaaaaaaaja... ff kijken of daar wel een vergunning voor de frietketel is zeker??  ... |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Little Queen: @ Blusgast.... dat wil ik ook  Sorry, maar dat kan ik helaas niet regelen. Het is al wat dat ik daar kan komen, want daar zijn ze ook niet happig op. Ik zou zeggen zoek op www iemand die je wel de toegang kan verschaffen.  |
|
blusgast
Erelid
|
@Hoskeu; wwet niet of WT van frituren houdt  |
|
nietmeer
|
ik ben er weer, heb een hele preek mogen ontvangen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote blusgast: Quote Little Queen: @ Blusgast.... dat wil ik ook  Sorry, maar dat kan ik helaas niet regelen. Het is al wat dat ik daar kan komen, want daar zijn ze ook niet happig op. Ik zou zeggen zoek op www iemand die je wel de toegang kan verschaffen.  AAAAAAHHH.. jammer zeg  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote aimed: ik ben er weer, heb een hele preek mogen ontvangen  Ai waarom dan wel? Wordt je nu weggestuurd? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
haphap.. slobber..
hehe.. eindelijk weer brandstof |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote blusgast: Niet specifiek, moet toch werken  Arme jij... Ik moet ook werken maar niet in Nederland.. EDIT: What happend Aimed? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Aimed, wat dan?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Waarom Aimed? |
|
nietmeer
|
nee, ik heb een preek mogen ontvangen over het teveel werk dat ik verricht  en een compliment voor de tijden die ik extra werk. misschien zit er na 2maandjes al promotie voor me bij  |
|
blusgast
Erelid
|
@LQ; ben je ook op het java-eiland geweest? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote aimed: nee, ik heb een preek mogen ontvangen over het teveel werk dat ik verricht  en een compliment voor de tijden die ik extra werk. misschien zit er na 2maandjes al promotie voor me bij  Oohh geen donderpreek dus. Een overijverige diender dus.. Heb je je bonnenqoutum al gehaald? |
|