|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Little Queen: Hey mag ik ook een pizza? LQ heeft grote honger, dus pizza nummer 3 in de oven. Overige pizza's zijn klaar!! |
|
nietmeer
|
en doe Little_queen een pizza op mijn kosten. en de rest wat te drinken  |
|
blusgast
Erelid
|
1 Frietje joppie saus komt er aan.
|
|
nietmeer
|
shit ik word geroepen, ben zo terug |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Jannick: Hee!  Niet Pikachu beledigen..  Hij is hip!  Cool beest... maar... no offence... ik ga hier niet verkodigen dat ik weet wat hip is... maar is die pica niet een beetje 2005??... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Heey Aimed   Pokemon is niet hip maar die pica wel  |
|
blusgast
Erelid
|
Pizza lq op rekening aimed. BG gaat de bar rond en voorziet een ieder van zijn of haar favoriete drinken. noteert € 1500,00 op rekening van aimed |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hmm, eet met smaak pizza op  |
|
blusgast
Erelid
|
TATARAAATAA; het eerste frietje uit onze frituurpan is klaar en... huh waar is aimed gebleven? Nou dan eet ik 'm zelf maar even op. Mmmm  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote blusgast: Pizza lq op rekening aimed. BG gaat de bar rond en voorziet een ieder van zijn of haar favoriete drinken. noteert 1500,00 op rekening van aimed Gewoon turfen met een vork...;) Schiet lekker op...  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik wil een knuffel  .. kan dat? |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Hoskeu Erelid
|
Is er nog plaats voor wat frikandellen in de nu al beroemde/beruchte/wel befaamde frietpot van Voogelenvlucht??  ... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel dat ben je wel  en je moet niet zo hard knijpen idioot  |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, ik kneep helemaal niet  Dat ik gek ben, wist ik al, maar jij bent toch ook gek  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel je kneep me helemaal fijn  ... en ik ben normaal, jij bent abnormaal |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Hoskeu: Is er nog plaats voor wat frikandellen in de nu al beroemde/beruchte/wel befaamde frietpot van Voogelenvlucht??  ... Tuurlijk. Speciaal met uitjes en hoeveel? |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, wanneer dan, ik kneep niet, ik ben lief, maar ook abnormaal  normale mensen zijn saai  |
|
my-angel
Oudgediende
Ik ga even eten enzo, tot straks allemaal  |
|
blusgast
Erelid
|
|
|
my-angel
Oudgediende
@blusgast, kijk, dat is niet saai  alleen scheef  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Tjeeh ik ben niet goed wijs.. ik luister nu de smurfen house  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote blusgast: Quote Hoskeu: Is er nog plaats voor wat frikandellen in de nu al beroemde/beruchte/wel befaamde frietpot van Voogelenvlucht??  ... Tuurlijk. Speciaal met uitjes en hoeveel? Hoeveel uitjes??... Doe maar met een half uitje  ... |
|
Hoskeu Erelid
|
Heej ik zie Jive bunny!!  ... |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote blusgast: Quote Hoskeu: Is er nog plaats voor wat frikandellen in de nu al beroemde/beruchte/wel befaamde frietpot van Voogelenvlucht??  ... Tuurlijk. Speciaal met uitjes en hoeveel? Hoeveel uitjes??... Doe maar met een half uitje  ... Ok 1 half uitje zonder fricadel |
|