|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87:  Ik heb hongerrrr...!!  Nu je over honger begint... heb je al wat gehoord van je sollicitaties??... Ik heb gisteren een brief geschreven.. Toen stopte dgrgalsdn123q17$%$# printer ermee... |
|
Liz87 Erelid
|
@ blusgast: broodje gezond... svp |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik wil ook een broodje gezond  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hehe, wanneer ik een broodje gezond besteld worden ze niet afgeleverd, wedden dat ze nu wel gaan leveren?  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Ik heb gisteren een brief geschreven.. Toen stopte dgrgalsdn123q17$%$# printer ermee... Oei  ... op het werk uitprinten dan maar??... (ik mik tegenwoordig alles op mijn werk uit de printer  ...  ) |
|
Liz87 Erelid
|
ja, maar daar hebben we geen kleurenprinter...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Hehe, wanneer ik een broodje gezond besteld worden ze niet afgeleverd, wedden dat ze nu wel gaan leveren?  aaahw.. wil je ook een broodje?  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Aaaaah Jannick... *geeft jannick snel een broodje gezond* |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
*BG; loopt naar cafe den hondenhok voor 3 broodjes gezond* Sorry folkes maar de focus lag de afgelopen tijd op het in bedrijf brengen van de frituur.
Allemaal mayo op het broodje? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Ik heb gisteren een brief geschreven.. Toen stopte dgrgalsdn123q17$%$# printer ermee... Oei  ... op het werk uitprinten dan maar??... (ik mik tegenwoordig alles op mijn werk uit de printer  ...  ) Tja als je toch je ontslag hebt genomen, maakt het uit  |
|
Jannick
Oudgediende
Dankje LQ..  @blusgast, dat is de vijand..   Nee, geen Mayo.. |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel, jij bent zoo gek  |
|
Jannick
Oudgediende
Haj Engeltje..  |
|
my-angel
Oudgediende
@LQ, jij niet dan  Hey jannick  hoe is het ? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote blusgast: Quote Hoskeu: Quote Liz87: Ik heb gisteren een brief geschreven.. Toen stopte dgrgalsdn123q17$%$# printer ermee... Oei  ... op het werk uitprinten dan maar??... (ik mik tegenwoordig alles op mijn werk uit de printer  ...  ) Tja als je toch je ontslag hebt genomen, maakt het uit  Laat ik zeggen... "Koopt niet, wat de baas u bied..." Als de baas het niet doet moet je zelf voor de secondaire arbeitsvoorwaarden zorgen  ... (Hoezo Bedrijfsdiefstal onderzoek - Interne diefstal??...  ) |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Jannick: Dankje LQ..  @blusgast, dat is de vijand..   Nee, geen Mayo.. Hoe zo, vijand? Voel jij je tekort gedaan, jonge vrind? Mijn excuses voor het late bezorgen van je broodje gezond... *BG brengt de broodjes en deelt ze rond, zonder mayo* |
|
Jannick
Oudgediende
Neuh.... Ik had alleen honger..  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: ja, maar daar hebben we geen kleurenprinter...  Dan sta je er idd gekleurd op  ... Nog even een nieuwe printer kopen??... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Jannick en smaakt mijn broodje gezond goed? |
|
Jannick
Oudgediende
Heb ik niet een leuke avatar?  |
|
my-angel
Oudgediende
mag ik een pizza  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Little Queen: @ Jannick en smaakt mijn broodje gezond goed? hmmm.. ga je met mijn eer strijken  Heb net broodjes gehaald in den hondenhok.. 1 pizza in de oven voor my-angel |
|
Jannick
Oudgediende
Ik wil ook een pizza, deze brötchen gezünd zijn niet lekker..  Ohw, ik heb weer een andere avatar..  |
|