|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Liz; en ik dan   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
ow hoi blusgast!  |
|
blusgast
Erelid
|
*kijk daar: een BMC voor Kpuc. en nu niet verder zeuren. Zal mw burgers weggooien en even bij de slager echte halen voor in de vriezer zodat we op ieder gewenst moment burgers kunnen bakken  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: ow hoi blusgast!  Gelukkig   |
|
nietmeer
|
Blussie, we hebben een geweldig mooi fornuis, alles goedgekeurd, zelfs een nooduitgang in de keuken, dat je dan direct de gracht in dondert kan alleen maar bijdragen aan den veiligheid  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Kpuc: Blussie, we hebben een geweldig mooi fornuis, alles goedgekeurd, zelfs een nooduitgang in de keuken, dat je dan direct de gracht in dondert kan alleen maar bijdragen aan den veiligheid  Ohh, wist niet van de gracht. Zal even de vergunning zo maken dat we ook frituren kunnen. Even geduld... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Gaat naar Café het Hondenhok om een broodje gezond te halen* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@lizzy... Quote dag van de burger: 20 maart 2007
De Nationale ombudsman bestaat 25 jaar. In die kwart eeuw zagen we vaak hoe het mis kan gaan in de relatie tussen overheid en burger. Soms lag dat aan de burger, vaak viel de overheid iets te verwijten. Opvallend genoeg bleef het soort klachten door de jaren heen gelijk. De burger vindt de overheid traag en voelt zich niet met respect behandeld; voelt zich een nummer.
Bij het behandelen van klachten is één ding essentieel. Niet verzanden in het naleven van regels, maar je realiseren dat er een mens achter die klacht zit. Een mens zoals u en ik. Die netjes behandeld wil worden. Zijn 25-jarig bestaan grijpt de Nationale ombudsman daarom aan om een bijzondere dag in het leven te roepen. Een dag waarop de overheid jaarlijks stilstaat bij haar belangrijkste klant: de Dag van de Burger.
De Dag van de Burger vindt voortaan ieder jaar plaats op de derde dinsdag in maart. Precies een half jaar voor Prinsjesdag, waarbij juist de overheid centraal staat. De Dag van de Burger vieren we dit jaar onder meer met een symposium.
Voor meer informatie zie de Nationale ombudsman |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu... Hmmzz ok...  Thee!!  x1000 |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Liz87 Erelid
|
Hoe ist meissie? |
|
Theetje
Oudgediende
straks wiskunde schoolexamen, dus het kan beter  en met jou? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Theemonster: straks wiskunde schoolexamen, dus het kan beter  en met jou? Succes!!!  |
|
Hoskeu Erelid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
Bedankt  |
|
Liz87 Erelid
|
Met mij gaat t wel ok.. Ben toe aan een weekend vrij... Of langer  Ik zie uit naar 1 juli.. dan heb ik 2 maanden vrij...  Heeeeel veel succes!!! |
|
Hoskeu Erelid
|
Zijn de vergunningen rond bulsgast??... Nou dan hang ik nog even een instructie op voor het blussen van de frietpot... Zo laat die bittergarnituur maar komen...   |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Hoskeu: Zijn de vergunningen rond bulsgast??... Nou dan hang ik nog even een instructie op voor het blussen van de frietpot... Zo laat die bittergarnituur maar komen...   Bedankt voor het meedenken (frituur is wel erg gewild) en ja.... |
|
blusgast
Erelid
|
Hierbij verklaart de blusgast dat Cafe den Voogelvlucht officieel een vergunning heeft gekregen voor het in gebruik hebben van een frituurpan. Schriftelijke bevestiging volgt later. (nu oppassen dat de chinees van hiernaast niet boos wordt wegens het mislopen van inkomsten  ) |
|
nietmeer
|
Dat wordt een vijandige overname van de buren  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Kpuc: Dat wordt een vijandige overname van de buren  Zou ik niet doen. China heeft het grootste leger in de wereld  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallooo iedereen   |
|
blusgast
Erelid
|
Ladies and gentlemen; Her majisty the Queen |