|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Blend, was ik maar het leger in gegaan hehe  |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
*haalt even wat te drinken en komt terug met een enorm pak icetea* |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
|
Quote Jivebunny: @Marc747:  ter grootte van een 747?  Wel 2! |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Jivebunny: @Blend, was ik maar het leger in gegaan hehe  Jah... dat riepen ze vroeger altijd..."als je nou nergens voor deugd kan je altijd het leger nog in"... nou ik kan die stelling bij deze ondkrachten... Ik heb het geprobeerd... maar zelfs daar wilde ze me niet hebben... Weetje wat ze dan zeggen??... "Zo meneer... Hoskeu... met zo een rug kunt u geen soldaat worden... Als ik u was zou ik stoppen met monteurswerk en op kantoor gaan zitten voor je volledig afgekeurd bent..." En dat is geen grap...  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*Zingt*
That's the end - and that's the start of it That's the whole - and that's the part of it That's the high - and that's the heart of it That's the long - and that's the short of it That's the best - and that's the test in it That's the doubt - the doubt, the trust in it That's the sight - and that's the sound of it That's the gift - and that's the trick in it
You're the truth, not I You're the truth, not I You're the truth, not I You're the truth, not I
|
|
|
Quote Little Queen: *Zingt*
That's the end - and that's the start of it That's the whole - and that's the part of it That's the high - and that's the heart of it That's the long - and that's the short of it That's the best - and that's the test in it That's the doubt - the doubt, the trust in it That's the sight - and that's the sound of it That's the gift - and that's the trick in it
Welk liedje is dit...? |
|
Jivebunny
oud moderator
@Hoskeu, nou ja, twas meer bedoelt als zijnde: daar valt nog wat te beleven en blijf je wel wakker?  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuDat was weer een heel positief praatje  Ik ben dus een beetje ziek in mijn hoofd  Had ik nou maar een vak geleerd  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Marc747.. dat is twenty years van placebo  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: @Hoskeu, nou ja, twas meer bedoelt als zijnde: daar valt nog wat te beleven en blijf je wel wakker?  Ja ik snap...  Dan had je tenminste ook niet in dit koude weer gezeten... lekker iraaks zonnetje op je bolus...  |
|
|
Quote Little Queen: @ Marc747.. dat is twenty years van placebo  Hmm nooit gehoord...;) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuDat was weer een heel positief praatje  Ik ben dus een beetje ziek in mijn hoofd  Had ik nou maar een vak geleerd  Je kan niet alles hebben...   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Marc747: Quote Little Queen: @ Marc747.. dat is twenty years van placebo  Hmm nooit gehoord...;)  ... jij hebt een horizonverbreding nodig.. |
|
|
en ehh,, wat houdt dat in...? Edit Jivebunny: onnodige quote verwijderd |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Marc 747 vraag maar aan Blend.. |
|
|
@Blend: Wat houdt een horizonverbreding precies in...? @ Little Queen: Waarom eigenlijk aan hem...?  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik weet van niks, ik was het niet. Hij deed het!
Ik ben daar nooit geweest en ik ken haar niet!
Of was het geen beschuldiging?? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
U hebt gezocht op horizonverbreding:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
De vandale is ook aan horizonverbreding toe...  |
|
|
Quote Blend: Ik weet van niks, ik was het niet. Hij deed het!
Ik ben daar nooit geweest en ik ken haar niet!
Of was het geen beschuldiging?? Ik zou het niet weten.... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Even een vraag... Is er hier iemand die toevallig bij de Marine werkt??? |
|
|
Quote Hoskeu: Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
U hebt gezocht op horizonverbreding:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
De vandale is ook aan horizonverbreding toe...  haha lol |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Marc747 omdat hij ook mijn horizon heeft verbreed  |
|
|
|
|