|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Hoskeu: Quote Cee-N-Cee: Dat zei je de vorige keer ook al  Droogkloot...  Eindelijk erkenning  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote blusgast: Quote Hoskeu: @blusgast... hehehehe... Heeft u kinderen??... vervelend voor u  ... Wie is toch die man die me op zondag zakgeld geeft??  ... Nee is helemaal niet vervelend. zijn schatjes (naar de film  ) Moet niet teveel gebeuren dat internet er uitligt... straks ga je die moeder van die kinderen nog leren kennen... ook vervelend... krijg je weer zo een scheiding... allimentatie... zelf je eten koken en kleren wassen...  |
|
nietmeer
|
hey blusgast, cee-n en Hos  hoe ist ermee |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
*SPLASH* Blusgast gooit een glas water over Cee-N-CEE, en daar gaat het droogklotisme |
|
blusgast
Erelid
|
Quote aimed: hey blusgast, cee-n en Hos  hoe ist ermee He ouwe smeris. Nog boeven gevangen?  |
|
nietmeer
|
nee, rustig weekendje gehad, en jij nog wat keukenbrandjes geblust  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hey aimed  Met mij gaat het minder, hoofdpijn, last van misselijkheid en ik ben koud.. Volgensmij word ik ziek.. @blusgast, een echte droogkloot blus je niet met een glaasje water  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote aimed: nee, rustig weekendje gehad, en jij nog wat keukenbrandjes geblust  Ja toevallig wel; gisteren om 17:42 ging de pieper toen ik zelf een heerlijke maaltijd aan het bereiden was, binnenbrand. Vlam in de pan. Schade beperkt door vakkundige inzet van de blusgast  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote aimed: nee, rustig weekendje gehad, en jij nog wat keukenbrandjes geblust  Ik denk datie beter bij de kpn een brandje had kunnen blussen...  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Hey aimed  Met mij gaat het minder, hoofdpijn, last van misselijkheid en ik ben koud.. Volgensmij word ik ziek.. @blusgast, een echte droogkloot blus je niet met een glaasje water  met een biertje dan? |
|
nietmeer
|
@ Cee-N-Cee,
ach nee toch, je gaat niet ziek worden, weet je wat geef Blusgast de schuld hij heeft dat glaasje water over je heen gegoten. |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote aimed: nee, rustig weekendje gehad, en jij nog wat keukenbrandjes geblust  Ik denk datie beter bij de kpn een brandje had kunnen blussen...  die laat ik gecontroleerd afbranden  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote aimed: @ Cee-N-Cee,
ach nee toch, je gaat niet ziek worden, weet je wat geef Blusgast de schuld hij heeft dat glaasje water over je heen gegoten. He stoker! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@blusgast, beetje vroeg voor bier  aimed, zal ik doen, ik stuur de verzekering wel achter hem aan vanwege de geleden economische schade  |
|
nietmeer
|
hehe, Blusgast redt weer een keukentje |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote blusgast: @blusgast, een echte droogkloot blus je niet met een glaasje water  met een biertje dan?[/quote] Ik denk dat het daar juist flink van oplaaid...  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ok water genoeg hier, maar is er ook nog koffie? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @blusgast, beetje vroeg voor bier  aimed, zal ik doen, ik stuur de verzekering wel achter hem aan vanwege de geleden economische schade  De brandweer is niet aansprakelijk voor aangericht nevenschade bij het bestrijden van incidenten. Doei verzekering! |
|
nietmeer
|
hmm, ik heb net 2 heerlijke tosti's op met een glaasje fanta :/ |
|
blusgast
Erelid
|
Ik zal zelf maar weer even achter de tap kruipen. Bakkie pup? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@blusgast, ik heb het niet over de brandweer, die staat hier los van  Dit is persoonlijk @puppy, er is water en bier  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote aimed: hmm, ik heb net 2 heerlijke tosti's op met een glaasje fanta :/ Tosties.. dat is een tijd geleden. Ik zal er voor mezelf ook maar 1 klaar maken. nog meer gegadigden? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: hmm, ik heb net 2 heerlijke tosti's op met een glaasje fanta :/ Wat een heerlijke combinatie  fanta in de ochtend, moet er niet aan denken  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote blusgast: Quote aimed: nee, rustig weekendje gehad, en jij nog wat keukenbrandjes geblust  Ja toevallig wel; gisteren om 17:42 ging de pieper toen ik zelf een heerlijke maaltijd aan het bereiden was, binnenbrand. Vlam in de pan. Schade beperkt door vakkundige inzet van de blusgast  Was het niet de eigen keuken??... Loos alarm... vuur laten branden in de grote haast??...  |
|
nietmeer
|
doe mij maar een warme chocolademelk Blusgast, zou lekker zijn. iemand nog voetal gekeken gister? hoorde dat PSV 5-1 verloren had van Ajax, niet normaal. |
|