|
nietmeer
|
@CnC: ook een aanval als Bush een keertje niet achter de knoppen zit... een goed georganiseerde aanval dus... @Mier: twee keer... |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik heb het eigelijk ook wel koud nu.. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ooohw,   Lekker warm  Ik trek m'n ochtendjas maar even aan..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@adje, poets hea  Geen dank joh  |
|
nietmeer
|
CnC: inderdaad, ik was je nog vergeten te bedanken voor het kennis laten maken met poets of the fall... goeie muziek... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ M-A.. sinds wanneer ben jij zo wijs aan het doen dan? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
heb zo mijn wijze momenten |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: @adje, poets hea  Geen dank joh  Oeps  Naja, het gaat om het idee;) |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Naaoomii: Ik heb het eigelijk ook wel koud nu..     Houden we elkaar warm  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ m-a... shit happends.. dit is niet goeeed... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Muaddhib: CnC: inderdaad, ik was je nog vergeten te bedanken voor het kennis laten maken met poets of the fall... goeie muziek... Geen dank  @dromer, als je beide koud bent, hoe kun je elkaar dan warm houden |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ naomii ik heb eht ook koud hoor heb geen sokken aan en heb altijd koude handen of het nu zomer is of winter ze zijn altijd koud  |
|
nietmeer
|
*zingt* denk niet wit, denk niet zwart.......
*vervalt terug in trance soort van*
(pfff... kan niet wachten op die hoshin lessen van volgende week...) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb 't niet koud... Ik warm  |
|
DreamerTje Oudgediende
CnC, gewoon knuffelen.. Je denkt misschien zelf dat je het koud hebt maar je lichaamstemperatuur is 37 Graden.. En door je lichaamswarmte hou je het dus warm  En daarom moet je  Dan breng je de lichaamswarmte over naar de ander, en andersom |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Naaoomii: Ik heb het eigelijk ook wel koud nu..     Houden we elkaar warm  Ja doen we!  Quote mier: @ naomii ik heb eht ook koud hoor heb geen sokken aan en heb altijd koude handen of het nu zomer is of winter ze zijn altijd koud  Gauw sokken aandoen dan  Dan wil ik jouw handen ook nog wel warm maken, samen met DreamerTje dan  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote DreamerTje: CnC, gewoon knuffelen.. Je denkt misschien zelf dat je het koud hebt maar je lichaamstemperatuur is 37 Graden.. En door je lichaamswarmte hou je het dus warm  En daarom moet je  Je kerntemperatuur is altijd stabiel, je schiltemperatuur varieert  En van de schiltemperatuur heb je nu last  |
|
Naaoomii
Oudgediende
En mijn rechterhand is ook koud, door die muis die ik vast heb, van het zolang WMR-en  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ik ga zo naar bed.
Laatste Ronde!
Truste Hans |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Ikke: Quote DreamerTje: CnC, gewoon knuffelen.. Je denkt misschien zelf dat je het koud hebt maar je lichaamstemperatuur is 37 Graden.. En door je lichaamswarmte hou je het dus warm  En daarom moet je  Je kerntemperatuur is altijd stabiel, je schiltemperatuur varieert  En van de schiltemperatuur heb je nu last  doe niet zo slim joh   Ik probeer wat uit te leggen wat begrijpbaar is en jij verpest mijn mooie moment, hahahahahaha  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik ben nu ook weer weg, doeidoei  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote DreamerTje: Groepsknuffel voor iedereen die het koud heeft..    Yeah groepsknuffel, daar hou ik wel van!! @ Hans. Steen Welterusten dan  @ Muaddhib Ik ga ook zo slapen  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|