|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ T  Zou ik ook boos om zijn  Je hebt toch recht op privacy daar ofzo |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Theemonster: ik heb gister in een topic in VDS gepost dat ik een gesprek op school had gehad, en dat ze naar aanleiding daarvan mijn ouders wilde bellen, maar dat ik da niet wilde... Kon ik er net achter, via de conrector, dat er wel gebeld is... Hoe bedoel je: we respecteren je niet! dat is dan wel heel lullig om dan wel te bellen als je zelf hebt aangegeven om niet te laten bellen... |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Cee-N-Cee: Alleen maar omdat jou vriend nono wordt genoemd ben ik niet orgineel omdat ik nono heb bedacht voor naomie?  Beetje raar hoor dromer  Dat zijn niet mijn woorden hoor..!! Haha dat zijn mijn woorden maar het was een beetje, raar allemaal  |
|
nietmeer
|
pfff... das dus duidelijk een school waar de prioriteiten verkeerd liggen.... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Ofzoiets  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb geschreeuwd, ik heb gehuild, ik heb gejankt, ik heb gepraat, ik heb gescholden, ze konden het op de gang horen... En toch bellen ze *PIEP* school |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
@Mier & DreamerTje,, OKee bedankt.. wordt dus nog veel typen...  |
|
nietmeer
|
Hey Mier  (alleen vandaag?   ) @TheE:   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@TheE, dat kan ik helemaal begrijpen, vind het eigenlijk schandalig dat ze je niet respecteren, dat is het ook  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ CNC Ja geef mij maar de schuld, ipv die lieve kleine arme dromer de schuld te geven  Grapje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@nono (of mag dit nu niet meer  ) Ik ga dromer geen schuld geven wat zij niet heeft gedaan hoor  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ MUAD nee spoor al mijn hele leven al niet  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Theemonster: ik heb geschreeuwd, ik heb gehuild, ik heb gejankt, ik heb gepraat, ik heb gescholden, ze konden het op de gang horen... En toch bellen ze *PIEP* school Kortom, je frustratie ge uit  Neeee echt lullig  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Naaoomii: @ CNC Ja geef mij maar de schuld, ipv die lieve kleine arme dromer de schuld te geven  Grapje   Ik word gewoon de hemel in geprezen hier     |
|
Theetje
Oudgediende
@muad;   En mijn ouders respecteren me wel, wnat mijn conrector heeft in het telfoont met mijn vader gezegd dat ik niet wilde dat er gebeld werd. En allebij mijn ouders hebben er niets over gezegd... Dat doet me dan weer goed, dat zij wel naar mijn mening luisteren... Maar nu snap ik ook waarom mijn vader zo aardig en anders is dit weekend.. |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
goeden avond allemaal  |
|
nietmeer
|
En dat alleen maar omdat ze niet verantwoordelijk willen zijn... stelletje #$@#$%!... Kom op... je leerlingen zijn je eerste verantwoordelijkheid als school
god wat kan ik me hier kwaad om maken... |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @nono (of mag dit nu niet meer  ) Ik ga dromer geen schuld geven wat zij niet heeft gedaan hoor  Neee doe maar niet  Ja wel je mag dat nog wel doen hoor.. Jij wel  en iedereen die het leuk vind  Neeee je moet dromer de schuld niet geven dat zeg ik nou juist  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
en ik blijf het krom vinden van de school dat ik zei dat dat dinsdag wilde stoppen met het leven, en dat ze zeiden: maar nu we dit weten zijn wij verantwoordelijk, wat als je zo onder de trein stapt.
En nog geen 2 minuten later loop ik volkomen overstuur de school uit en wordt ik niet tegengehouden... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: ik heb geschreeuwd, ik heb gehuild, ik heb gejankt, ik heb gepraat, ik heb gescholden, ze konden het op de gang horen... En toch bellen ze *PIEP* school Stelltje gladiolen... Ze moeten gewoon jouw wensen respecteren... Het zijn immers jouw gevoelens... |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Naaoomii: @ CNC Ja geef mij maar de schuld, ipv die lieve kleine arme dromer de schuld te geven  Grapje   Ik word gewoon de hemel in geprezen hier     Ja check hier zo maar |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Ik heb zin in PINKPOP!!!  |
|