|
nietmeer
|
g'morgen allemaal |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
*stapt gauw terug achter de bar* "Goeiemorgen meneer de agent! Een donut en een bak koffie voor U?"  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
nietmeer
|
Quote Jivebunny: *Cappuccino met twee zakkies suuker voor Cootje* "De vader van Evert Santegoeds is overleden, wist je dat Cootje? Hij woonde toevallig ook bij jullie (lekker barbants  ) in Helmond" Wist ik... Evertje is een achterneef van mijn man. Wil alleen niks met z'n familie delen!  |
|
nietmeer
|
Dankje Jive *kijkt naar koffie* hm.. creme... nou ja... het mot maar *neemt een slokje* *slaat stijl achterover van de overdosis caffeïne* wooow  môge Aimed |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Heerlijke koffie Jive  |
|
Jivebunny
oud moderator
*geeft de koffiemachine een schouderklopje* "Alleen die verdomde blender van Blend doet niet wat ie moet doent. Er zitten best vaak nog harde stukjes in mijn wortelsapje"  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Verdorie, ligt t nou aan mij of hangen er slaapdampen in de lucht... |
|
nietmeer
|
Mereltjee, je hebt post. |
|
Jivebunny
oud moderator
Volgens mij moet je je neusgaten een keer door laten spuiten Cee-N-Cee  Ik ruik alleen maar koffie, thee, fanta en wortelsap  Quote Kpuc: Mereltjee, je hebt post. "Wat wat wat? De postbode is hier langsgekomen met post voor Merel? En niemand heeft em een bakkie koffie aangeboden?  Oh wacht, ik behoor dat te doen!  " |
|
nietmeer
|
*stuitert naar de blender*
*inspecteert de blender*
nogal logisch... De messen zijn bot...
*stuitert terug naar zijn zwarte goud* |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik krijg nou nooit post  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Jannick: Twaggy, wil je Jive het cafe uitschoppen en dan jij achter de bar plaatsnemen?    och wat zie ik nuO_o alle cola is op  |
|
Jivebunny
oud moderator
Wanneer komt dat onderhoudsmannetje weer eens een keer langs hier? Begint alweer behoorlijk te verouderen door dat dagelijkse gebruik hier, de apparatuur. @Twaggy, ja, ik weeet niet wie, maar volgens mij heeft iemand per ongeluk  , de flessen geopend gelaten en toen 'omgestoten' |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: och wat zie ik nuO_o alle cola is op *burp* heheh... *krabt zich "onschuldig" achter zijn oren* |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Hoor eigenlijk met Frans bezig te zijn maar ach  |
|
Jannick
Oudgediende
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *Stuitert naar zijn fanta* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Muaddhib: *stuitert naar de blender*
*inspecteert de blender*
nogal logisch... De messen zijn bot...
*stuitert terug naar zijn zwarte goud* Ey Muad, kan je mij wat van je energie geven? |
|
Jivebunny
oud moderator
Haha Enkie, deze anders ook met zijn werk  . Wat kan ik je aanbieden? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Jivebunny: Wanneer komt dat onderhoudsmannetje weer eens een keer langs hier? Begint alweer behoorlijk te verouderen door dat dagelijkse gebruik hier, de apparatuur. Zeker ook de frituur, hé?  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Een Rodeootje graag, Jive  als jullie die tenminste weer hebben inmiddels  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Kpuc: Mereltjee, je hebt post. Kpuc, je hebt post. |
|
nietmeer
|
Puppy je hebt post  |
|
nietmeer
|
CnC: neem maar een slokje van m'n koffie  *stuitert nog even 3 keer het cafe rond* |
|
Jannick
Oudgediende
Puppy, je hebt post. |
|