|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Chocolate: @ CnC Ik snap je helemaal schat Gelukkig, ik heb daar nog wel eens moeite mee |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Cee-N-Cee: Quote my-angel: LQ, zij is gewoon bijna te dik om door de deur te kunnen  Ik zou zeggen, pak een bankschroef, een vacuumpomp wil ook. Wat je ook kunt proberen is een katapult, en haar dan door de deur heen schieten. OMG  waarom zie ik dit meteen voor me... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote my-angel: LQ, zij is gewoon bijna te dik om door de deur te kunnen  Hey waar ken ik dat van.. Ojah! mijn economie lerares  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ My-angel Dank je wel  *geniet van de virtuele chocola* |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@marc: Thijssen is zo vet... Met z'n verzameling dvd's en allerlei teksten en zo... Ik wil hem als mijn mentor  (Van Lier is pas saai...) |
|
Ikke
Oudgediende
@Chocolate: ik heb echt wat voor jou gezien bij Sligro  'n chocolade-ei van 'n kilo  |
|
Chocolate Erelid
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
* Zit nu heel ADHD achtig te doen...* |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Choco, moet chocola meenemen als er een kans is dat ik jou zie  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote my-angel: LQ, zij is gewoon bijna te dik om door de deur te kunnen  Hey waar ken ik dat van.. Ojah! mijn economie lerares  EN DE MIJNE! Mijn economielerares was zo dik, dat ze op de grond moest liggen om de klas de kans te geven om het bord te kunnen lezen. Als ze viel dan ontstond er eerst een soort deining op haar vel die dan een half uur doorkabbelt, en als ze op een stoel zou staan kon ze in een veeg het hele bord schoonvegen met haar kont. |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
@Ikke: ja die dvd's zijn echt niet normaal...  maar in de engels les is hij behoorlijk saai met zijn boekjes...  |
|
Chocolate Erelid
|
@ my-angel Die kans komt heus wel joh.. En met chocola staat mijn deur altijd open  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
*luistert Hardcore, om energie te verliezen...* (volgens mij krijg ik hier alleen maar meer energie van  ) |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Quote my-angel: LQ, zij is gewoon bijna te dik om door de deur te kunnen  Hey waar ken ik dat van.. Ojah! mijn economie lerares  EN DE MIJNE! Mijn economielerares was zo dik, dat ze op de grond moest liggen om de klas de kans te geven om het bord te kunnen lezen. Als ze viel dan ontstond er eerst een soort deining op haar vel die dan een half uur doorkabbelt, en als ze op een stoel zou staan kon ze in een veeg het hele bord schoonvegen met haar kont. onze economielerares is door de stoel gezakt  Jammer genoegniet waari k bij was, maar bij de klas van een vriend.. Gewoon zo'n houten stoel  |
|
my-angel
Oudgediende
@Choco, kom nogal regelmatig in den haag, en schoonhoven ligt nogal daar dicht bij (oké niet naast deur maarja  )  |
|
Chocolate Erelid
|
@ my-angel Tja in vergelijking ligt Den Haag wel dichterbij dan Twente ofzo  |
|
Chocolate Erelid
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Doegh Choco   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Chocolate: Mensen ik ga even douchen en tv kijken... Tot morgen    Hoe durf je  Doeg laiverd    |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Little Queen