|
nietmeer
|
Gaat wel, met jou?  |
|
107626 Erelid
 WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
met mij is het wel goed  wat is er mis dan? |
|
nietmeer
|
Halooooooooooo  |
|
nietmeer
|
|
|
107626 Erelid
|
heey alias  alles goed??  Heey sweet angel  met jou ook alles goed??  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
*schrikt wakker door al het geschreeuw*  |
|
107626 Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Ik kan niemand vinden die meegaat naar de bowling en ik zit vast in mijn verhaal met schrijven  |
|
nietmeer
|
|
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
107626 Erelid
|
@suridas balen  ik word gebracht door me ouders omdat ze willen kijken of alles wel in orde is  Wat voor verhaal moet je schrijven dan? @Sweet Angel ook hoor  |
|
nietmeer
|
heuj  |
|
nietmeer
|
Wolfje: toch niet met de tap open en je snuit ook he  107626: Oke mooizo  Nos: Hey  |
|
nietmeer
|
Het moet een verhaal zijn voor Grieks. Een mythe met een metafoor erin. Mijn verhaal gaat over de god Populus die een weddenschap met Zeus legt dat de mensen een veel beter leven hebben dan de Goden.  |
|
107626 Erelid
|
heey nos @surihad x_c dat niet ook??  |
|
nietmeer
|
ligt er maar aan als je een slaaf bent heb je niet echt een beter leven  |
|
Wolfje Oudgediende
|
sweetie nee gelukkig niet maar wil je wel een pilske? |
|
nietmeer
|
Ja, dat had hij ook  |
|
nietmeer
|
Wolfje: Nee doe maar niet  Doe mij maar een cola a.u.b |
|
107626 Erelid
|
@surimisschien verliezen de goden wel, omdat hun onsterfelijk zijn, en de mensen sterfelijk, daardoor kunnen de mensen meer van mooie dingen genieten dan goden, omdat die altijd al leven en dat dus ook allemaal gezien hebben |
|
nietmeer
|
Ik stop er ook maar mee  @107626: Ja, Ik heb het hele verhaal al uitgewerkt in mijn hoofd, maar ik krijg het nu niet op Word. Hij gaat naar de mensen en ziet dan de arme mensen een veel gelukkiger leven hebben, omdat hoe weinig ze ook hebben, ze toch gelukkig zijn. De rijke mensen daarintegen denken dat ze een gelukkig leven leiden, wat helemaal niet zo blijkt te zijn. |
|
Wolfje Oudgediende
|
sweetie cola  |
|
nietmeer
|
Wolfje: Ja cola  Ik drink niet zoveel alcohol  |
|
107626 Erelid
|
@suriHier laat je zien dat de arme mensen gelukkiger zijn dan rijke mensen, maar waar zijn de goden dan in dit verhaal?? |
|
nietmeer
|
@107626: De god Populus gaat naar de aarde en veranderd in een mens (metamorfose) en gaat zo een week bij een arm gezin en een week bij een rijk gezin doorbrengen  |
|