|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
zo dan werd je ook vroeg wakker  nee ze moeten niet ergens naartoe, maar ze komen gewoon nooit zo laat uit bed  |
|
nietmeer
|
Ja ik had er genoeg van om op de bank te pitten En wat doe jij zo vroeg uit bed?  |
|
Delenn
Oudgediende
jetlag voorkomen  wekker stond op half 7  maar liggen lezen tot half 8 ofzo  en toen film gekeken met mn broertje  |
|
nietmeer
|
gezellig  Welke film?  |
|
Delenn
Oudgediende
code name: the cleaner Niet echt goede film, maar wel geinig  had ik afgelopen week opgenomen  |
|
nietmeer
|
Het zegt me niets  was ie op tv dan? |
|
Delenn
Oudgediende
ja afgelopen week, donderdag ofzo? gaat over een donkere kerel die naast een dode FBI agent wakker wordt en hij heeft geen geheugen meer, dus eerst denkt hij dat hij erin geluisd wordt, dan denktie dat hij FBI agent is, dan blijkt hij een schoonmaker te zijn, dan toch weer een FBI/CIA agent, maar dan...[verklapt einde niet  ] zorgt voor rare en grappige situaties  |
|
nietmeer
|
Klinkt als een leuke film om een keer te gaan huren  Ik had gisteren de film The day that eath stood still gekeken  Ook heel interresant |
|
Delenn
Oudgediende
ja tis geen Afilm ofzo, maar voor een gezellig avondje is hij grappig genoeg  wacht die film ken ik geloof ik...waar ging hij over? edit: net de trailer op youtube gekeken: ooooh ja, die film  die heb ik nog niet gezien maar ik ken de reclame en hij lijkt me echt gaaf  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
*komt slaapgewandeld het cafe binnen* morgen mensjes   |
|
nietmeer
|
Hee Wolfje   lekker gelapen? @Delenn ik kende de film miet eens tot aan gisteren  |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Wolfie het is anders wel een mooie tijd om het bed uit te komen  |
|
Wolfje Oudgediende
|
 echt niet ben een avond mens  |
|
nietmeer
|
dat word het ook wel vanzelf  Nog plannen voor vandaag?  |
|
Wolfje Oudgediende
|
uhm aquarium schoon maken en daarna oma en er is koopzondag  en jij? |
|
Delenn
Oudgediende
wij zijn ook luidruchtige buren denk ik  tijdje geleden hoorde ik een buurmeisje iets roepen, was niet eens zo hard maar ik kon het wel horen en toen dacht ik; maar wij schreeuwen altijd veel harder  dus waarschijnlijk zijn wij luidruchtige buren  |
|
Wolfje Oudgediende
|
evenjes de buurkat nat gooien  jammer te laat  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@taz wat ga jij doen vandaag @Delenn wij kunnen ook best luidruchtig zijn maar bij de buren is het altijd raak  |
|
nietmeer
|
@wolfie misschien vanmiddag naar de Ikea of zo. Ik weet het nog niet @Delenn ben ik blij dat ik geen buren van je ben  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Morgu  |
|
nietmeer
|
Roy  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671