|
nietmeer
|
Ron...ik ben wakker hoor  Denk alleen niet lang meer...morgen om acht uur eruit, zoonlief moet weer naar de voetbal  |
|
nietmeer
|
Goedenavond Ron Ik ben meteen klaarwakker nu  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Ik slaap uit morgen tot 8 uur  Normaal ben ik er om half 6 uit dus alles wat ik meer pak is meegenomen. Dan boodschappen doen en de kiet aan kant brengen  |
|
nietmeer
|
Ron...hier gaat manlief met zoon naar de voetbal, ga ik hier in huis even wat doen en dan krijgen we visite uit Den Oever   |
|
RonHunter
Oud Moderator
Is ook gezellig hoor, sinds ik ook voor huisvrouw speel is de groene mat niet meer zo boeiend voor mij op zaterdagmorgen, eerst m'n huis en daarna plezier  |
|
nietmeer
|
Ik ga met regelmaat mee naar de voetbal en altijd mee naar de trainingen...beiden houden we niet van voetbal, maar ja, zoonlief wilde er zo graag op  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ik ben er nu enkeld nog maar op zondag middag te vinden, zaterdag middag met m'n dochter om de week naar de manege en ik ben de boel aan het opknappen hier dus kom m'n tijd wel door  |
|
nietmeer
|
|
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Het is weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend   |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gid moaning  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Om 6:10 zat ik al op de plee te bouten  |
|
Kpuc Oudgediende
Alles op z'n schijt Gio  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik kreeg niet eens de tijd om wakker te worden  |
|
nietmeer
|
Toch nog mooi dat je het tot de wc gehaald hebt dan.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Net hoor, nét  Tijd voor nog een senseo  |
|
Kpuc Oudgediende
De pek zat al in je naad te borrelen?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Nee  Godverdomme, die klootzak schijnt Millie ook nog misbruikt te hebben   |
|
Kpuc Oudgediende
Een voormalig politieman, seksueel misbruik en de moord op een kind, die gaat een goede tijd in de bak tegemoet. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Er is maar een straf voor zulke lutsers en dat is een nekschot. |
|
Kpuc Oudgediende
 Levend begraven is een optie Indien meneer toch liever een crematie heeft, dat mag. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Maar Millie komt er niet meer mee terug  |
|
Kpuc Oudgediende
Dat niet nee.. De pest is dat de meeste van zulke figuren volstrekt niet zijn aan te wijzen als mogelijk gevaar  Daarom zou ik geen moeite met de doodstraf hebben voor zulke randdebielen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Als het onomstotelijk vast staat heb ik er geen probleem mee. Maar dan niet zoals in de VS iedere keer in beroep, zodat executie weer een paar jaar uitgesteld wordt. Nee meteen dezelfde of uiterlijk de volgende dag executeren. |
|
Kpuc Oudgediende
In dit soort gevallen, de dader is duidelijk bewezen ook de dader, direct na de uitspraak laten bungelen. Mwah, ergens zeg ik prima. Maar dat is wat al te rap, tussen de tijd van uitspraak en executie heeft de dader nog één jaar de tijd om boete te doen voor t lampje uit gaat. |
|