|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Jasjee: we stoppen m wel in een doos en sturen die op, zonder postzegels  dan komt ie vast ook wel aan  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@Jasjee: waar wil je hem heen hebben? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
dionos   |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Dionos: Dat vind ik zielig voor Roy, kan hij niet ademhalen  clownbotia: Hawaii?  |
|
ChrisM Erelid
|
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik zou 'm naar China sturen, of nee naar Tibet  |
|
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Dionos, jij maakt maar gaatjes in die doos  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
YMD: China zeg je @Delenn: Heb jij nog toevallig ruimte voor een Roy in je koffer?  |
|
ChrisM Erelid
Ik zat net terug te kijken op mijn vakanties, maar ik ben 2 jaar geleden op Hawaï geweest, en dat jaar daarvoor de hele zomervakantie in Australië, en vorig jaar? Texel  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
clownbotia: Nou is toch ook leuk?  Je gaat in ieder geval ergens heen  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Mijn vakantielanden: uhm... Nederland x 16 (en nog vaker) Duitsland paar keer, 1x Engeland, 1 x Oostenrijk, 1x bulgarije (maar dat is niks aan). En voor het werk nog Zweden en Schotland Ik kom niet zo ver Ik denk trouwens niet dat Delenn naar Tibet gaat  |
|
ChrisM Erelid
@Jasjee:  deze vakantie gewoon op onze camping  Geen reizen, alleen op de fiets 8 km  Al die problemen met die vliegmaatschappijen, ik vertrouw ze niet meer, en waarmaarraar heeft daar geen goed aan gedaan dit bijvoorbeeldje zou maar bij hem in het toestel zitten  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
clownbotia: Lekker veilig in Nederland. Ja dat artikel vind ik ook maar niks  YMD: Ze gaat niet naar Tibet, maar wel naar China  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Wij hebben hier nou een handvol chinezen om naar het werk te kijken, wel grappig, ze zijn allemaal kleiner dan mij  |
|
ChrisM Erelid
@Jasjee: Nou veilig in nederland, dat zou ik ook maar niet meer zo snel zeggen  Maar dit is een artikel over 1 persoon, maar ik bedoelde eigenlijks de strengheid in de controles, en de overdrevenheid van de regels  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik ben wel blij met die "overdrevenheid" van regels hoor, als ze daarmee kunnen "boeven vangen"... |
|
ChrisM Erelid
Ja daar geef ik je gelijk in  maar ze gaan mij wat te ver, wij kregen eens gedonder door een jongen die naast mij stond en een grapje over een bom maakte, en die douane dacht dat ik bij hem hoorde  |
|
|
@yes_my_dear: precies  dat zeg je goed:"als"  want.. gebeurt dat daadwerkelijk ?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
je moet ook geen grapjes over een bom maken  Dionos: uhm... dat vraag ik me nog wel eens af  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Onverbeterlijk  |
|
|
@yes_my_dear: precies  de "boeven" weten heus wel hoe ze dat kunnen omzeilen.. Maar de gewone mensen hebben er dan last van  |
|
ChrisM Erelid
YMD & Dionos: De echte grote criminelen die verdienen binnen de grens heel veel geld en zorgen voor privévliegtuigjes  Maar de grote criminelen zijn allemaal baas van een land/stad/staat  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
oh oeps ik was vergeten dat ik hier was  |
|