hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 10:00 - 77960 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 253 254 255 [256] 257 258 259 498 499 500 501

25-03-10 20:31:49
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Zou goed uitkomen voor Feyenoord als Ajax onderuit gaat :P

25-03-10 20:33:42
Little Queen
Oudgediende


WMRindex: 267
OTindex: 26.691
Lijkt me trouwens ook wel lachen als Ajax onderuit gaat :P

25-03-10 20:34:16
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
Zal wel niet gebeuren 8)

25-03-10 20:34:25
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
NEE, das niet lachen :O

25-03-10 20:35:17
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
@Little Queen: Ajax gaat niet onderuit, Feijenoord wel in de finale (6) :ja:ja

25-03-10 20:35:43
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Droom verder,Ron :P

25-03-10 20:36:05
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
Hoop dat Twente wint O+

25-03-10 20:39:38
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote Luna:
Droom verder,Ron :P
QFE :P

Ik ga de map met afsluitprocedures doorlezen :w

25-03-10 20:39:53
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Ajax moet winnen, want Eagles mogen niet winnen:r

25-03-10 20:40:01
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Doei Djowie O+

25-03-10 20:40:17
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
Doeeeg lieverd :D (L) :w

25-03-10 20:40:49
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Quote Luna:
Droom verder,Ron :P


Dat gebeurt gewoon Luna, die kakkerlakken verliezen dik tegen Ajax (6):P

25-03-10 20:41:40
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
later m:w

25-03-10 20:41:42
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ow, ik dacht net dat je schreef dat Feyenoord in finale moet komen 8O
Nee, AJAX moet winnen :D

25-03-10 20:42:34
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Ajax is een schoonmaakmiddel in alle opzichten:P

25-03-10 20:44:13
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
@Luna: Ajax moet tegen Go Ahead Eagles en Feyenoord tegen Twente :P Uit deze twee wedstrijden komen de finalisten naar voren ;)

25-03-10 20:44:36
nietmeer
Quote pfft:
Ajax is een schoonmaakmiddel in alle opzichten:P


_O_ _O_ _O_ _O_ indeed

25-03-10 20:44:58
Broertje
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 666
Wnplts: Spijkeniss
S
Feyenoord Twente is al geweest :P

Feyenoord zit al in de finale 8)

Hoi allemaal btw :P :w

25-03-10 20:45:23
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
AJAX - Feyenoord is wel spannend :P

25-03-10 20:46:43
Broertje
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 666
Wnplts: Spijkeniss
S
Moet ajax nog wel even van Go ahead eagles winnen... Ik verwacht wel dat ze dat lukt hoor, maar goed.

25-03-10 20:46:57
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
Hee Broertje :w *)

25-03-10 20:47:13
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik ga verder met mijn Robsessie :w

25-03-10 20:47:45
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
*zucht :-:*
Dag Luna. :w *)

25-03-10 20:47:57
Broertje
Senior lid

WMRindex: 93
OTindex: 666
Wnplts: Spijkeniss
S
Heey pink :D *)

Trouwens, voor de ajax-fans: link
Viezerds :nee

25-03-10 20:48:10
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
@Luna: Dag zooivrouwtje van me *)*)*)*)*)*)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 253 254 255 [256] 257 258 259 498 499 500 501

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven