|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@Jasjee: ooooh, tegen geen enkel persoon  Heey barbiegurl is online, die komt hier toch ook wel eens, of ben ik nou  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Ladineko: Waarom?  DFC: Ja strooi maar over clownbotia  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Jasjee: oke verwarm jij vast de pan dan eten we vanavond vis  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Je bent zoizo  clown... Jasjee, je gaat toch neit de stomme jongens truuk gebruiken..? |
|
nietmeer
|
waar gaat het over  |
|
ChrisM Erelid
Ik stom?!?!?! echt niet, ik ben lief  slim  en aardig  |
|
Lenni Erelid
 WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Ik heb ook werkelijk geen idee meer  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
clownbotia: en je kan praten  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Ik hou niet van vis  En het is zielig @Ladineko: Stomme jongens truuk? Leg eens uit? clownbotia: durf je wel, je vriendin bedriegen  je hebt net 4 daagjes met haar  |
|
nietmeer
|
*wordt zwaar genegeerd en gaat het café uit*  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Jasjee: "Pakken, neuken, dumpen" de PND truuk. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@SweetAngel01: et gaat over clownbotia en jasjee  |
|
ChrisM Erelid
DFC: nee hoor, alleen typen @Jasjee: Jij door de week, en zij in de weekenden  geen goed idee he? @SweetAngel: kom terug! Je hebt je drankje niet betaald! |
|
nietmeer
|
DFC:  iemand die mij ten minste niet negeert  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
clownbotia: ik ken iemand die dat daad werkelijk had met der vriend  dat liep niet goed af voor hem   SweetAngel01: tuurlijk negeer ik jou niet;) was alleen wat laat met reageren  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Ladineko: Pardon  clownbotia: Nee, geen goed idee. En ik weet van niks, sinds wanneer moeten wij wat hebben dan @SweetAngel, niemand negeert jou  |
|
nietmeer
|
DFC: Dank je wel  |
|
ChrisM Erelid
DFC: een door de week en 1 in weekend? Ik heb eens 3 tegelijk gehad, grote fout  maar was met geen een van drieën een serieuse, en alledrie waren op het laatst verliefd @Jasjee: ik zie toch al bij eerste bericht: talking nonsense(praat onzin) |
|
Lenni Erelid
Don Clownbotia  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
clownbotia: Precies  Jij bent nonsebotia  |
|
ChrisM Erelid
@Lenni: ik zeg liever: heb te veel liefde voor maar 1 meisje @Jasjee: tsja , jullie gingen er zo leuk op in  |
|
Lenni Erelid
clownbotia: ow is dat werkelijk zo... misschien nog niet het juiste meisje tegen gekomen? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
clownbotia: zo zo 3 tegelijk  en ja 1 door de weeks en 1 in het weekend die doordeweeks wilde wel een keer naar zijn huis en dat kon telkens niet wegens iets met zen ouders ofzo  toen ging die gast paar dagen weg voor reisje ofzo met de bus en toen kwam ze hem uitzwaaien stonden zijn ouders er met ander meisje. zij dacht is zusje ofzo  dus zij gaat praatje maken en komt erachter dat dat meisje van weekenden zijn vriendin is  oei  bigmistake  |
|
nietmeer
|
Jasjee: Nee jij niet en DFC ook niet  Maar die andere wel  |
|
ChrisM Erelid
@Lenni: Hoop haar nu gevonden te hebben;) DFC: ja maar dit waren gewoon goede (normale) vriendinnen, waar ik veel mee om ging, en 2 daar van binnen 1 week een paar keer gezoend had, en de derde wou me ook zoenen, en toen biechtte ik het op, voordat het ernstig kon worden heb ik het al gestopt. |
|