|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Goedemorgen DragonX, SweetAngel en Delenn  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@DragonX: twee keer SA? @Delenn: ik heb een roze tutu  Nee grapje, ik heb een grijzen spijkerbroek aan  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Delenn: klinkt gezellig en vrolijk^^ @DX: oke xD Morning Dionos  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Rokjesdag  |
|
nietmeer
|
DX: Goedemorgen  |
|
Ladineko
Oudgediende
Rokjes dag?  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@clownbotia: Klein foutje  |
|
|
|
|
nietmeer
|
 ik trek zometeen ook een rokje aan  |
|
Ladineko
Oudgediende
Trouwens mensen... waar zijn die felicitaties nou voor mij en SweetAngel01? 2 maanden samen al!!!  |
|
ChrisM Erelid
@Ladineko: volgens Delenn wel ja  Ik heb hem net uitgedaan, voordat ik naar school ging @Ladineko: Gefeliciteerd! Nu nog 20 maanden, dan 20 jaar en dan... |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote Dionos: Rokjesdag  Quote Ladineko: Rokjes dag?  lezen jullie geen krant  |
|
Ladineko
Oudgediende
Hahaha, Ik zie het al helemaal voor me clownbotia...  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
hey maar heren hoeven toch geen rok aan  ? we zijn geen schotten   @SA en Lad; gefeliciteerd^^ jullie nemen de champange mee vanmiddag? |
|
Ladineko
Oudgediende
Natuurlijk wel DFC is leuk  |
|
ChrisM Erelid
DFCPhoenix:  kon je dat niet wat eerder zeggen, nou sta ik voor  |
|
|
@Delenn: nee  want... ik heb zelf geen abo op een krant  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
clownbotia: ach past bij je naam @Delenn: ik lees alleen WMR en af en toe nu.nl en thuis het parool maar verder lees ik doordeweeks geen krant nee  of ik moet met de trein gaan en metro spits of pers vinden maar de afgelopen maanden niet  |
|
ChrisM Erelid
@Delenn: ik had er wel iets over gehoord  En waarmaarraar is de enige 'krant' die ik lees  @DFCPhoenis: Wat heeft een vis nou met een clown te maken? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
zelfs wiki kent het De lente begint vandaag pas echt: het is rokjesdag 24 maart 2010 Lekker luchtig voor vrouwen, leuk om te zien voor mannen. Vandaag, woensdag, is misschien wel de mooiste dag van de lente. Het is namelijk rokjesdag. Rokjesdag is de dag waarop een groot deel van de Nederlandse vrouwen voor het eerst in het jaar zomerse kleding zoals een korte rok zou dragen, doorgaans midden april. Gelukkig is de datum subjectief, waardoor het dit jaar wat eerder valt. De term Rokjesdag is bedacht of in ieder geval in Nederland bekend gemaakt door Martin Bril, die de term voor het eerst gebruikte in 1996 in een column in Het Parool waarna hij er regelmatig op terugkwam in zijn columns, onder andere in De Volkskrant. De term is inmiddels zo ingeburgerd dat deze is opgenomen in het Van Dale Groot woordenboek van de Nederlandse taal, overigens zonder directe uitleg maar met een verwijzing naar de synonieme term bloesjesdag. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
clownbotia: ik haal dat botia alleen weg |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalways i wanna be with your, and life in harmony harmony ooooooh! |
|
Ladineko
Oudgediende
SweetAngel... Wanneer krijg ik het gedicht te zien?  |
|
nietmeer
|
Jannick: Goedemorgen  |
|
Ladineko
Oudgediende