|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
zo, ik gaat de 20 km file induiken, tot weet ik veel wanneer  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hmmm lekker zalm gehad  alleen lust ik geen puree |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
sterkte roy  @ Wolfje: Als ik zalm eet, is ie altijd zo vettig en yak. Dat vind ik dan niet lekker  |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Hallo iedereen, het was me weer een dagje wel op school zeg... Iedereen had ineens dikke ruzie met elkaar... |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Goeiesavonds @PinkKitten1991: Dat zit hem in de lente  * Die krijgt overal de schuld van nu  * |
|
pfft Erelid
|
Gezellig PK  Is er nog geslagen? Os er gefilmd?  |
|
Wolfje Oudgediende
|
pfft is goede vet en is echt supper lekker  |
|
pfft Erelid
|
@Wolfje: Goed of slecht vet. Ik wordt er toch niet dik van. En dat is serieus waar |
|
PinkKitten1991 Erelid
@RonHunter: Nee hoor, die heeft daar niets mee te maken. De spanningen hingen al langer en ik dacht in eerste instantie dat die wel over zouden gaan. Nou, niet dus. @pfft: Sorry, ik ben nu niet echt in de stemming om daar grapjes over te maken. En nee, er werd niet geslagen, maar wel geschreeuwd en gevloekt. Dus, even voor de duidelijkheid: ik voel me best wel klote nu. Ik heb er trouwens ook over geblogd, dus als iemand erover wil lezen: ga je gang maar. |
|
pfft Erelid
|
@PinkKitten1991: Ok, is nu wel duidelijk na je blog ja. Mja, een filmpje is wel handig, om ze met hun gedrag te confronteren  Klinkt wel ernstig  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@pfft: Ja, het was echt verschrikkelijk. Ik heb er nu nog steeds koppijn van. |
|
pfft Erelid
|
Nou, dan moet er morgen toch over gepraat worden  En dan oplossen. |
|
PinkKitten1991 Erelid
@pfft: We hebben er ook een gesprek over gehad, maar het is nog niet helemaal opgelost. En nu ben ik dus bang voor donderdag. |
|
pfft Erelid
|
Ah, gewoon niet bang zijn en proberen het op te lossen  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@pfft: Nou, ik weet niet of dat zo makkelijk gaat. Ze begrijpen elkaar namelijk verkeerd, daardoor is die ruzie ook ontstaan. |
|
pfft Erelid
|
Ah, mensen die elkaar verkeerd begrijpen. ga dan inderdaad maar niet naar stage. Hopeloze zaak. |
|
PinkKitten1991 Erelid
@pfft: Ik zou best willen, maar die stage is intern en verplicht. Het is onderdeel van het lesprogramma, ik kan niet verzuimen. |
|
pfft Erelid
|
Als je ziek bent, ben je toch ziek?  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@pfft: Nee, ik denk dat ons mam mij gewoon naar school schopt. Bovendien ben ik te braaf om dat soort dingen te flikken. |
|
pfft Erelid
|
Oh, moet jij weten. Je kunt de situatie ook aan je ma uitleggen en het vragen  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@pfft: Ik heb het al aan ons mam verteld, maar ik denk dat ik het gewoon ga proberen donderdag. Als het niet meer gaat, vertel ik dat wel aan mijn stagebegeleider. |
|
pfft Erelid
|
Oke, goed dan. Schroom vol niet om uit elkaar te barsten als die 2 ruziën. |
|
PinkKitten1991 Erelid
|
|
pfft Erelid
|
Die laatste zin, daar bedoel ik te zeggen: Als je boos wilt worden als ze weer aan t ruzien zijn, houd je dan vooral niet in om ook daadwerkelijk boos te worden. |
|
Wolfje Oudgediende
|
joepieeee de poepiee |
|