|
nietmeer
|
Quote DFCPhoenix: @Jasjee: eigenlijk is dat niet in een artikel ofzo of met een foto in de krant   dus eigenlijk telt dat niet    |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
SweetAngel01: Wanneer heb jij me nou niet door?  DFCPhoenix: Sssssht jij  |
|
nietmeer
|
Jasjee: Uhm ik heb je eigenlijk altijd wel door  Denk ik  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
SweetAngel01: ja et is toch zo  eigenlijk moeten we een artikel schrijven over jasjee: een dag in het leven van Jasjee  lol kijken of dat geaccepteerd wordt door de mensen hier  en dan een leuke foto der bij^^ |
|
Jasjee
Oudgediende
|
O nee dus, daar komt niks van in !!  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee:  lijkt me wel grappig over ieder (actief) lid hier op het forum zo'n artikel te maken   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Jaa natuurlijk, is wel grappig en jij bent ook een actief lid he  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: ik heb et niet over dat stukje wat er onder men nickname staat  ik bedoel dus leden die veel posten op het forum  je snapt me wel!  en ja ik ben nu ook actief lid zie ik  ineens  |
|
nietmeer
|
DFC: haha ja is een goed idee  Maar dan moet iedereen er aan mee willen werken he  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
vast wel toch  is toch hartstikke leuk  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Jij bent al een tijdje actief lid hoor Ah ja, nu snap ik je beter, maar alsnog val jij ook onder die categorie  Maarja, werk is af en nu BPV map..  Wat een stom, saai, rot ding is dat zeg  |
|
nietmeer
|
DFC: Jij bent dan het eerst aan de beurt  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: dat zeg ik en daar ben je egt niet binnen een dag mee klaar  en idd behoor ik daar ook onder  maar dat boeit niet ik zou daar wel aan mee willen werken  SweetAngel01: haha nee we gaan op volgorde van OT van hoog naar laag  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
SweetAngel01: Trouwens, voor de rest heb je in 1 dag een gedicht gemaakt  Van de mijne heb ik al 4 dagen niks gehoord Of ben je het stiekem vergeten  DFC: Hmm.. |
|
nietmeer
|
DFC: Nee van laag naar hoog is leuk  Jasjee: Nee ik ben het niet vergeten hoor  Moet hem alleen nog op mijn pc zetten en dan moet jij even kijken wat je ervan vind  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: maar dan doen we et wel zo dat het alleen zichtbaar is voor leden  bedoel het is toch beetje privacy bescherming dan  toch? @SA: ook goed  |
|
nietmeer
|
DFC: ha dan ben jij als eerst aan de beurt  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
SweetAngel01: Jasje heeft een tasje Zit saai in een klasje
Is een raar mens Eet 's morgens een flens
Zit zich altijd op stage te vervelen Dus dan gaat ze maar mailenZoiets zeker  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
SweetAngel01: nee hoor want ik heb niet de laagste ot of je moet alleen van ons 3 rekenen dan wel ja  |
|
nietmeer
|
Jasjee: Nee helemaal niet DFC: Ik rekende het inderdaad van ons drieen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
SweetAngel01: ja oke maar ik van alle leden die hier veel posten  volgens mij is freek dan als eerst aan de beurt   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
SweetAngel: Niet eens  Dan ben ik wel benieuwd  Van ons 3.. alsof wij de enige 3 actieve leden zijn  Yes_my_dear, Jollie, Clownbotia enz zijn er ook nog  |
|
nietmeer
|
DFC: Oke dat is waar  Jasjee: Ik zal hem even overtypen  Dan kan je even kijken he  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: en roy6 MuseMatt Kammie (al heb ik die al tijd niet meer gezien) en nog wel meerdere mensen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
oei toen bleef ie hangen en had ik een dptje  |
|