|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
het is een broodje heet gekruide kip  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
yes_my_dear: Hete Kip  Volgens mij met pepers erover... vraag maar aan SweetAngel, zij heeft het gegeten op Scheveningen gisteren. |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
|
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Ik had gister pita-broodje met kebab, heb toch liever gewoon shoarma in mijn pita  |
|
nietmeer
|
Ladineko: Wat moet er aan mij gevraagd worden?  |
|
ChrisM Erelid
@SA: wat er in zo'n broodje zit  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@clownbotia: Turks brood is lekker met kebab.. Pitabroodje het lekkerst met shoarma  |
|
ChrisM Erelid
@Jasjee: ik vond die kebab die wij hadden soieso niet lekker  |
|
nietmeer
|
clownbotia: hmm oke  |
|
Violetje Oudgediende
|
YMD hier in eindhoven hebben wij een restaurat en die heet : jufferouw tok. en da is mijn lievelingsrestaurant... daar gaan we samen heen.. dan krijg jij geen BROODJE piripriri maar lekeker kip piri piri  |
|
ChrisM Erelid
Jollie: wat een tiepvauten zitten daar in zeg  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Jollie: Wij hadden in het centrum van Almere ook een klein portugees winkeltje, daar at ik altijd kip piri piri, heb het overigens nooit op brood gegegeten. Maar helaas is het restaurant gestopt sinds een jaartje of 4/5, maar ik vond het wel heel errug lekker. |
|
Violetje Oudgediende
|
clownbotia: kan ik niks aan doen  ik kan nie anders |
|
Violetje Oudgediende
|
@Jasjee: ik vin da zo lekker he  egt jammie !! egt jammer dan ja da het gestopt is ja... kom keer na eindhoven gaan we met zun allen daar eten  |
|
Ladineko
Oudgediende
Ok, ik ga een beetje semi-AFK... Zal af en toe ff kijken... indien je me nodig heb kan je me het beste een PM sturen  |
|
ChrisM Erelid
Jollie: maar op typeles dus  Doei Ladineko  |
|
nietmeer
|
Ladineko: oke is goed schat, spreek je nog wel een keer vandaag  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Jollie: Poeh he, Eindhoven is ook niet om de hoek?  Maar lijkt me wel een keer leuk, gezellig met zijn allen eten @Ladineko: Succes  Tot later. |
|
Violetje Oudgediende
|
jasjee ja tog  kei gezellig  clownbotia: daar lligt het nie aan.. ik kan nie goed schrijven of typen of wat dan ok |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Jollie: Lijkt me erg gezellig  Btw, ik heb geleerd: je kunt alles, als je het maar ook wilt  |
|
nietmeer
|
Wat kan ik doen om gemotiveerd mijn werk te gaan doen?  |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
Ladineko
Oudgediende
SweetAngel01: Denken dat als je het goed blijft doen dat je dan bij mij kan intrekken... |
|
Jasjee
Oudgediende
|
SweetAngel: Hmm, de voordelen van het maken van je werk bedenken.. Oke ik weet het goed gemaakt, zodra jij je werk af hebt, mag je weer op WMR. Dus hoe eerder je werk af is des te eerder je terug bent hier, wat vind je ervan ?  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Hoi iedereen  , de toets ging goed en ik heb geen hoofdpijn meer  , tot later  . |
|