|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Quote DFCPhoenix: @Ladineko: je bent ook maar 2 jaar ouder dan mij  dus valt wel mee  al ben ik nog aan et studeren op men 21ste denk ik  Ik ben op mijn 25e ook nog wel aan't studeren  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*pokes* |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Arya: op die manier  Nja, die oorbellen mogen ze ook wel gewoon met de post naar je opsturen als je het mij vraagt  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Ik ben werken. Later allen. |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Arya: *pokes back* @mm: als et beetje mee zit ben ik op men 24ste klaar en anders op men 25ste  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Werkze Dionos!
Nou, ik ben klaar met mijn studie, hopelijk, als ik 24 ben, maar daarna kan ik ook nog een Master gaan doen; dat duurt zeker 2 jaar, dus dan ben ik 26 denk ik, of 27.
Gelukkig kan je werken en studeren tegelijk! |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@MuseMatt: een masters halen lijkt me ook nog wel leuk maar dat zie ik tegen die tijd wel weer eerst nu men MBO afmaken en dan HBO en dan zien we wel weer xD @Dionos: werkse  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Ik vond school nooit iets voor mij... Werken vind ik veel fijner dan leren  Gaat vervelen... Ik ben geen denker maar een doener  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Goedemorgen wmrers  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik ben expres begonnen op HBO omdat ik echt leraar wilde worden, en dus 4x een stage wil lopen. (dat wordt dus 5x omdat ik mijn vorige niet heb gehaald) En daarna kan ik nog altijd Uni doen  Mogguh Clownbotia! |
|
Arya Oudgediende
|
PfftOoh, OC hebt ik ze al wel weer hoor, ze luiggen naast me. Alleen IC wil ik ze ook terug, want anders kan ik de volgende keer waarschijnlijk geen lessen Chaostongue gaan volgen X3 PhoenixHithere!  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@clownbotia: goeiemorgen  @Lad: ach ja gelukkig is iedereen vrij om te kiezen @mm: ik kon niet gelijk beginnnen op HBO  een of andere eikel had besloten me naar vmbo kbl te sturen terwijl ik lang afwezig was buitne mijn schuld om (ziek zijn lang verhaal...) en toen besloten ze dat ik havo/tl niet aan kon dus ja moet et met een omweggetje doen. |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@DFC: nu heb jij wel zoveel meer praktijkervaring dan de rest die direct naar HBO gaat, dat nemen ze je niet af! |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Arya: Ow, op die manier, haha  Dan moet je de volgende keer inderdaad maar weer gaan ja  Sowieso gaan, omdat het zo leuk was  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@MuseMatt: dat is waar^^ komt wel goed ook maar toch  et was toch prettig geweest als et wat sneller ging @Arya: Hi |
|
Arya Oudgediende
|
PfftMjaa zeker weten!  maar eerst nu maar concentreren op de aankomende fantasy fair, want nu heb ik een geweldig kostuum idee!  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
goeie morgen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Arya: wanneer en waar is de fantasy fair? ik wil ook een keer der heen |
|
Ladineko
Oudgediende
|
|
Violetje Oudgediende
|
he ladi   |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jollie: heey   hoe ist? |
|
Arya Oudgediende
|
Phoenix Elf Fantasy Fair: 24/25 april Kasteel de haar Utrecht |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Nou, ik denk dat ik liever een MBO'er in huis haal die daarna HBO heeft gedaan, dan iemand die via havo dat heeft gedaan.
Heeft alles te maken met hoe je groeit binnen het hoger onderwijs; ik denk dat je een betere werkhouding hebt (zeker wat betreft professionaliteit op de werkvloer).
|
|
Violetje Oudgediende
|
@DFCPhoenix: he he .. ja beetje moe... me kind is al vanaf half 6 wakken  en ze wil nie gaan slapen  en met jou ?? |
|
Ladineko
Oudgediende
Quote Arya: Phoenix Elf Fantasy Fair: 24/25 april Kasteel de haar Utrecht  Must go! *Kwijl* |
|