|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
nosphoenix: omdat je op waarmaarraar zit  ik ben uit, leraar heeft geen zin in laatste les  Morgen komt Ramona  , dus ben ik niet online.   |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Nos: Vooral zeggen "Ik kan dit niet, ik kan dat niet". Blijf erin hangen en je zult het nooit kunnen  Wees positief. @Clownbotia: Gezellig, maar dan moet je geen  zeggen xD, maar gewoon  , overmorgen mag je weer  |
|
nietmeer
|
maar tis zo  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Alles valt te leren, als je het ook maar wilt  Jouw gedachten naar de positieve kant sturen en wilskracht en het gaat weer goed  |
|
nietmeer
|
@Jasjeerot op  ik heb de fantasie niet om te tekenen alles wat er in mijn fantasie omgaat is te moeilijk om op papier te tekenen voor mij  en dan heb je eidnelijk iets simpels dan krijg je er een 3 voor omdat het dan te te simpel is  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
nosphoenix: Je houd van anime, probeer dan iets daarvan na te tekenen, zijn honderden tutorials daarover  En nee, je moet niet meteen moeilijk beginnen. Begin anders met (een schets van een) bloem of een boom en dan tot een huis en dan gedetailleerder.. Ik geloof best dat jij een ruime fantasie hebt. En ik rot niet op  |
|
nietmeer
|
ik heb een fantasie om te schrijven  maar voor tekenen is ie waardeloos en ik kan niet eens een boom tekenen :x ik heb de gave om niet te kunnen tekenen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Ik zeg ook, begin niet meteen moeilijk  Maarja  Weleens geprobeerd dan? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
kanonnen, leverancier nr 5 binnen  |
|
nietmeer
|
jup... ik kan wel heuvels en een vulkaan slechts 2d en dat is het  kan niks 3d op een kubus /balk na  en zo v als vogel lukt me ook nog wel en stickman en bunnnys  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
heuj  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
*haat regen + storm + hagel op hetzelfde moment*  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
morgen gaat leuk worden  |
|
nietmeer
|
Goedemiddag  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Heej stelletje spamkonten, ben ik ook een uurtje weg, gelijk 5 paginas verder  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Goeiemiddag  |
|
nietmeer
|
SilentGhost: Hey |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Heej SwAn-Tazz-SG Jullie ook een goede middag  ga er gelijk weer vandoor... ben dddddrrrrrrrrrrrruuuuuuuuukkkkkkkkk!!!! |
|