|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik heb ook een parkietje  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Niet goed Timo, En met jou? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Aangezien lad mij nog steeds negeert, wat is een chjiwawa? |
|
nietmeer
|
@ymd een hond  ymd weet ik daarom gooide ik er 1 naar je toe  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ah kijk, honden zijn wel schattig, ben dol op van die Franse Bulldogs  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@yes_my_dear: wij hebben er sinds kort 2 is echt leuk  een normale en een engelse  die engelse is wel een stuk groter zeg  btw dat is zo'n hondje waar Paris Hilton mee loopt  @Lad: met mij super  vertel is wat er nou precies aan de hand is? |
|
Sterre Senior lid WMRindex: 261 OTindex: 653
|
@yes_my_dear: Chihuahua's zijn van die hondjes die je in een tasje stopt en kleertjes aan doet. |
|
yes_my_dear Oudgediende
DFC: ik denk dat ik dan eerst offline moet voordat ie dat zegt  Engelse is ook erg leuk inderdaad, ik heb zelf een Franse gehabt, was erg lief  Zo'n paris Hilton hondje is niet mijn favoriet, maar ze hebben inderdaad een hoge schattigheidsfactor --------- Quote Sterre: @yes_my_dear: Chihuahua's zijn van die hondjes die je in een tasje stopt en kleertjes aan doet. Dat is zielig!!! |
|
Ladineko
Oudgediende
Ik ben mentaal even niet goed. Rare gedachten krijg ik... van moorden tot marteling.
Maar daar wil ik het niet over hebben...
Kwam jij nou naar Aya in april? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@yes_my_dear: naja dat zijn die hondjes dus  zo'n paris hondje  ik heb et over parkieten he wat betreft engelse en gewone  niet bulldogs Lad: oke dat klinkt niet goed maar oke, en ja ik ben wel van plan te komen jah  jij ook nog? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote Ladineko: Ik ben mentaal even niet goed. Rare gedachten krijg ik... van moorden tot marteling. Als je hiermee nu weer op mij doelt mag je wel even stoppen met dreigen, zo niet heb ik niks gezegd... Haha dat had ik niet begrepen, daar ken ik het verschil niet tussen, weet het verschil nog niet tussen een kanarie en een parkiet. Ik weet dat ik een groene heb  |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
Ladineko
Oudgediende
Maak je geen zorgen DFC.. 6 vrienden zijn op MSN gekomen en praten met me erover.. ze weten waar ik toe in staat ben en hebben het meegemaakt en houden me wel koest.
Jazeker... ik kom ook. heb er veel zin in zelfs... Heb jij er zin in? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
Ladineko
Oudgediende
Nog 20 minuten dan ben ik eindelijk klaar met werken en kan ik vervroegd naar huis. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Das inderdaad anders haha maar ik vind de gewone iets mooier, denk ik @Ladi: mooi |
|
nietmeer
|
was 11 uur al uit en morgen 10 over 12  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@yes_my_dear: haha dat wel die zijn wel vaak stukke drukker  maar wel lief^^ alle 2 |
|
Ladineko
Oudgediende
Heb jij even mazzel nosphoenix... Donderdag en vrijdag moet ik gewoon weer volle uren draaien helaas. en morgen komt SA al. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Ladineko: lekker man ik dacht dat jij huge project had gekregen? of nu al weer klaar?  |
|
Ladineko
Oudgediende
Nee, ik krijg vervroegd naar huis voor vandaag. |
|
nietmeer
|
vrijdag heb ik vrij:d |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@nosphoenix:  jij wel  ik alleen maandag vrij  maar ja nog maar 6,5 dagen dan ben ik klaar met stage  |
|
nietmeer
|
maandag ben ik ook vrij  |
|
Ladineko
Oudgediende
Maandag is iedereen vrij. Behalve ziekenhuizen en zorginstellingen |
|