|
nietmeer
|
Quote DFCPhoenix: nos: moet ie et daarna nog doen ?  et klinkt niet al te best namelijk  wat heb je der mee gedaan xD SA: wb   mijn peesplaat is ontstoken en mijn agillespees is te kort en dat houdt die ontsteking in stand dus door die langer te maken gaat die ontsteking weg  en ze hebben alles al geprobeerd op operatie na dus dat gaan ze nu doen  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@Ladineko: Ik ook niet, we praten over een game  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Lady: alleen over Animo?  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
clownbotia: Ik kan tenminste in haar taal praten (Japans) dus is het extra leuker... maar ze is echt oversekst  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
nos: ah oke klinkt niet goed naja hopen dat die operatie et beter maakt @clown: heb je ff gevraagd of Delenn goed is aangekomen  ? die zit nu in China he  lol |
|
nietmeer
|
Clowntje: ow dus je krijgt nog meer visjes?  Mooizo dat het met jou goed gaat  |
|
ChrisM Erelid
@Ladineko: Leuk, ik ben ook een beetje japans aan het leren maar ik kan alleen nog maar japans 'dank je' zeggen, heb ook geen idee hoe je het schrijft  DFCPhoenix: Ik zal het even vragen, ze is nog online;) |
|
Ladineko
Oudgediende
Arigato... |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
arigato clownbotia^^ |
|
nietmeer
|
Quote DFCPhoenix: nos: ah oke klinkt niet goed naja hopen dat die operatie et beter maakt @clown: heb je ff gevraagd of Delenn goed is aangekomen  ? die zit nu in China he  lol is ut ook niet ik kan er niet mee rennen springen of lang lopen  |
|
ChrisM Erelid
DFCPhoenix: Ik dacht altijd ariguato  Maar al een hele tijd geen aandacht meer aan besteden  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ben je er zaterdag dan wel bij? Of red je dat ook niet.  |
|
Ladineko
Oudgediende
clownbotia: Als je het netjes wil zeggen is het
arigatō gozai mashi ta |
|
ChrisM Erelid
Ik ga niet Zaterdag maar Zondag naar mijn oma's verjaardag dus ik zou kunnen komen, maar dan moet ik wel met iemand mee kunnen rijden @Ladineko: Wah? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote DFCPhoenix: nos: kom je trouwens in het flevo te liggen  ? dan kom ik je opzoeken misschien dat ik jasjee en dx ook wel mee krijg  en misschien als ze tijd en zin heb sa?  @lad: oke dat wist ik dan weer niet @clown: lad weet er meer van dan ik xD |
|
nietmeer
|
@dfc doe geen moeite lig er hooguit een halve dag XD  |
|
Ladineko
Oudgediende
clownbotia: "arigatō gozai mashi ta" betekend "Dank u wel" |
|
yes_my_dear Oudgediende
Haha dan komen ze je wel thuis opzoeken  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
nosphoenix: ah oke  valt mee  YMD: precies   |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote Ladineko: clownbotia: "arigatō gozai mashi ta" betekend "Dank u wel" Sinds wanneer spreek je mensen (die oversekst zijn) met u aan op het internet... Ik zie het al voor me...  |
|
ChrisM Erelid
@Ladineko, oke nou Itadakimasu, ik ga even wat eten;) Ik weet wel hoe je moet zeggen hoe twee mensen moeten ophouden  futo ritomo ikage nishite, of iets in die richting  komt uit een liedje  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Clownia: Is er niemand uit Fryslan die je mee kan nemen. Of anders de trein. Volgens Kristel zijn er van die dagkaarten te koop. Moet je haar anders eens vragen..  |
|
Ladineko
Oudgediende
OMG, mijn baas is een piraat  Hij download films en geeft ze door aan ons  Ik heb zojuist "Percy Jackson" gekregen  |
|
ChrisM Erelid
@yes_my_dear: Komt flyingdutchy? die woont in Leeuwarden, hij is online zie ik net  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Dat weet ik niet, moet je even kijken  |
|