|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
MM: is het niet triple of ligt dat dan weer aan mij. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Lekker is dat als je nog even na kunt liggen he, daarvoor zet ik altijd mijn wekker iets eerder  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vergeet altijd dat mensen kunnen slapen zo vroeg  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
*sluipt de vooraadkast in en snoept alle nootjes op*  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Musematt: Herr von Tripp voor jullie Nee, lekkerding  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
haha ik had het eigenlijk iets anders in gedachten MM namelijk deze trip: trip*heeft net star trek enterprise zitten kijken vandaar*  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
DFC nou ja zoals sommige van jullie weten word mijn contract niet verlengd en ze zijn nu mij allemaal kut klusjes aan het laten doen  egt te kut  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Dat meen je niet. Gadver, stomme mensen hebben ze daar. Kunnen ze iemand krijgen met pit die nog een beetje leiding kan geven, gaan ze zo doen. Verpesten ze ook voor zichzelf  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Wolfje: *ziet wolfje snoepen en haalt haar gauw uit de voorraadkast* Jollie: dat slaat echt nergens op  alleen daarom  sorry maar et is al vervelend genoeg dat je dat contract niet kreeg. dan ook nog zo gaan doen tegen je  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Musematt: Herr von Tripp voor jullie Nee, lekkerding  Haha GTST weer voorbij? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@yes_my_dear: tot half 9 dat is al bijna kwartier voorbij dus  *vraag me niet hoe ik dit weet aub* |
|
yes_my_dear Oudgediende
Oke, dat weet ik zo niet hoor, kijk het zo goed als nooit. Hou er niet zo van. JIj wel schijnbaar  Quote DFCPhoenix: *vraag me niet hoe ik dit weet aub* Too late |
|
Violetje Oudgediende
|
ja is kut ja egt belachelijk.. maar heb me bekkie wel open getrokken en gewoon een ding geweigerd... toen hadden ze het er over mij na huis te sturen en toen zei 1 manager die ik graag mag : niks er van jolanda gaat nie na huis want anders krijgt ze nie betaald en da meisje heeft een kindje.. we gaan nie flauw doen nu7 !!  dus was wel lief |
|
yes_my_dear Oudgediende
Dat is inderdaad lief, heb je ook al meer gehoord van andere baantjes? |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote yes_my_dear: Quote DreamerTje: Quote Musematt: Herr von Tripp voor jullie Nee, lekkerding  Haha GTST weer voorbij? Jaa, al even!  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Quote DreamerTje: Nee, lekkerding  Dat is niet voor iedereen natuurlijk   |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@yes_my_dear: nou ik heb veel vrouwelijke vrienden die het kijken  en elke keer op msn zo van om 8 uur van gtst tot zoo  en dna om half 9 ben ik weer  |
|
Violetje Oudgediende
|
nee nog niks.. pfff. ga zaterdag dordrecht in en dan ga ik daar de winkels ok langs  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik wilde Muse al omdopen  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Dreamertje: Nee hoor ik ook  Jollie, vind ik jou ook echt een type voor, beetje die hele hippe kleding of zo! |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jollie: gelukkig er zijn nog beschaafde mensen  je vind vast snel iets  |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: @MuseMatt: Ow, dat mag alleen ik zeggen?  Nee, dat mag ik alleen |
|