|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Dionos: kijk das makkelijk, je begint al zo te praten omdat je geen weerwoord kan geven dat zinvol is. |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Roy6 & Dionos: kom op mannen geen ruzie  hou et gezellig  of praat gewoon niet tegen elkaar  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
en tja, hierover ruzie is ook wel 'n beetje onzin |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
DFCPhoenix: potten die ketels verwijten heb ik iets tegen  al ben ik ook niet geheel onschuldig, moet ik bekennen. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Dionos: joh als dat roy zijn mening is nu  laat het dan  laten we geen ruzie maken  respecteer zijn mening en of je er wat mee doet moet je zelf weten  ik persoonlijk vind et ok dat ie er zo over denkt maar ik ga der niets mee doen vind et wel gezellig zo en et is best te volgen voor mij zelf  zo denk ik der dan gewoon over  om der discussie/ruzie over te beginnen heeft toch geen nut  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ik kom ook gewoon niet in't café als het weer eens te snel gaat... het is helaas niet anders  maar gelukkig nog msn hier  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
joehoe lalalalalala gezellig even zolang ik er ben  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Wat 'n zinloze discussie  Ga dan niet het forum in als het te snel gaat  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jollie:  precies  je bent er maar veelste kort  @mm: hier ook maar niet iedereen die ik hier ken heb ik op msn  en vind ik toch gezellig om mee te kletsen  en tjah et kan dan wel is snel gaan hier  dat geef ik toe  ik lees dan rustig ff terug en als der iets interessants is praat ik gewoon mee^^ |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
blijkt, vaak is het een stuk leuker als bepaalde mensen er niet zijn ... |
|
|
Gelukkig ben ik er niet zo heel vaak  |
|
Violetje Oudgediende
|
DFCPhoenix: ja he  nog maar 5 minuten  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Mjaa, hier gaat het al weer een stuk beter!  ben begonnen aan mijn klusserijtjes, moet nu alleen even wachten. Ik ga straks boodschapjes doen denk ik  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jollie: ahww echt veelste kort   naja laten we et in elk geval gezellig houden deze minuten en hopelijk langer @Dionos: nou  je bent er wel vaak  maar wel gezellig hoor  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Dionos, jij bent meestal wel gezellig  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Arya: oke klinkt goed joh  is et nog gelukt met je jurk of wat je aan et maken was? |
|
Violetje Oudgediende
|
DFCPhoenix: ach ja vanavond ben ik er weer  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
PhoenixRok.. ben er nog mee bezig, amar ik wacht op ons mamsel, want ik heb weer wat uitleg nodig  Nu zit de onderkant vast, en ook de binnenvoerin is gezoomd. Nu moet ik alleen ven weten hoe het precies aan elkaar moet  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
roy lees gewoon en reageer niet  als het te snel gaat doe ik oook  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jollie:  gezellig^^ *alleen denk ik ik niet  * kijk de laatste avonden meestal maar 1 of 2 keer online op msn en dan weer weg om star trek te kijken tenzij iemand praat  |
|
|
@DreamerTje: umm... muts  Je hebt mn nummer, adres1, adres2, email en van alles  dus niet klagen dat je me niet spreekt @MuseMatt: ow  |
|
Violetje Oudgediende
|
DFCPhoenix: star trek ?? ieuw hahaha daar vind ik dan weer niks aan  msn heb ik ok altijd aan staan  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Arya: oke rok dan  helpt et niet om het op te zoeken? of ga je daar toch maar mee wachten op je moeder^^? Jollie: haha oke  ik heb msn meestal wel aan staan alleen de laatste tijd niet zo  zijn telkens maar weinig mensen online die veel praten  dus dan maar lekker filmpjes kijken  en thuis in almere veel te veel games die ik wil uitspelen xD dus men msn staat wat weinig aan de laatste tijd  |
|