|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@Dendro, zal even lezen. @Musematte, morguhh! We gaan zo denk ik weer naar muzieklokaal  Is vet leuk, jammer dat onze drummer er niet is  |
|
nietmeer
|
@Delenn: Maar goed dat jij dan in de buurt bent, toch? |
|
dendrobatus Erelid
 WMRindex: 264 OTindex: 2.689
|
Dan scheren we Delenn haar vader kaal  |
|
nietmeer
|
|
|
ChrisM Erelid
Dendro @Delenn, gewoon negeren, grote mond, kleine daden. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
banaal @Dionos: waargebeurd: ik ging naar de kapper, terwijl ik onderweg was heeft hij de kapper gebeld om te zeggen dat als er meer dan 10cm vanaf ging hij nooit meer langs zou komen (hij is daar vaste klant; komt eens in de 4 weken) dus  |
|
dendrobatus Erelid
|
*pakt de tondeuse erbij , maar vraagt zich af waar die vader nou toch is* @Delenn P0wned  ) |
|
nietmeer
|
@Delenn: Wat heb jij voor rare vader? Al kwam ik met een hanenkam thuis, dan zopu mijn pa nauwelijks opkijken |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Zo het gaat weer rap Hier is alles goed hoor  , wel wat moe.. slecht geslapen vannacht |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: hmmm... oke  Hanekam dan maar?  Maar waar is waar: lang haar bij vrouwen staat gewoon beter dan een kaal hoofd  |
|
dendrobatus Erelid
|
@Dionos daarom doen we het ook bij haar vader xD |
|
Delenn
Oudgediende
@banaal; hij vindt gewoon lang haar mooi en kort haar lelijk  dus  |
|
ChrisM Erelid
Banaal dat zegt denk ik meer over jou dan je vader  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@MuseMatt: hoe komt dat dan  ? @Dionos: helemaal mee eens  hoewel et wel ligt aan wat voor vrouw het is  bij sommige mannen staat lang haar ook goed en bij sommige totaal niet @Delenn: zo je vader heeft wel behoorlijke regeltjes  |
|
nietmeer
|
Quote Delenn: banaal; hij vindt gewoon lang haar mooi en kort haar lelijk  dus  Dus hij heeft niks gezegd over geen haar hebben |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
DFCPhoenix: ik kijk niet zo naar mannen  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Quote MuseMatt: Zo het gaat weer rap Hier is alles goed hoor  , wel wat moe.. slecht geslapen vannacht Ik weet zeker dat een zekere blog iemand wel heeft geholpen aan een goed begin van de woensdag. Hallo iedereen |
|
Delenn
Oudgediende
geen haar is héél kort banaal  @DFC: nee hoor valt wel mee, zolang ik mn haar niet afknip en niet thuiskom met een landloper vindt hij het goed  |
|
ChrisM Erelid
Banaal: Zullen we jouw haar millimeteren? Roze verfen, en dan een hartje in scheren? |
|
nietmeer
|
@Delenn: Ik kan wel ieder haarzakje er met een pincet uit gaan trekken, dan is het geen haar  @clownbotia: mijn haar is al kort |
|
dendrobatus Erelid
|
Ik ga proberen iets te eten cya |
|
Delenn
Oudgediende
ok tegen die logica kan ik niet op  |
|
ChrisM Erelid
Banaal dat schee rlt werk  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
eetse dendro @Delenn: oke dan valt et mee  denk ook dat jij zelf liever lang haar houd of niet? @linctus: goeiemorgen  nog net  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Goeiemorgen DFCP
En hebben zich al dames gemeld? |
|