|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Jasjee: ik ga et je niet vertellen ook xD jij houd je rare fantasietjes over chim en jou maar lekker voor je xD @Dionos jasjee is de viespeuk hoor niet ik  xD |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
SweetAngel:
King kan verwijzen naar:
King (band),Britse band King (duif), duivenras King (balspel), balspel King (motorfiets), motorfietsmerk King Motor Car Company King (rapper), rapper, lid van de Nederlandse formatie Osdorp Posse |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Jasje: zie Traevel, maar kijk niet te lang in zijn richting, want anders wordt je blind @Traevel: welles  |
|
nietmeer
|
Jasjee: Het is een boekhoudkundig programma |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
kees is geen lid van WMR dionos  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFC: De enige rare ben jij hoor  Jij hebt het nu weer over fantasieën... Quote DFCPhoenix: jasjee is de viespeuk hoor niet ik  xD Sorry ?  Jij hebt echt dingen in je hoofd @SweetAngel: Weet ik toch, plaag je alleen maar xD |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@SweetAngel01: is niet zo moeilijk  king boekhouding googlen done  |
|
Delenn
Oudgediende
als het goed is heeft iedereen dingen in zn hoofd  |
|
|
@Delenn: aangezien je actief aan t leden werven bent, verwacht ik je moeder en kees nog wel Je vader verwacht ik eigenlijk niet  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Delenn: ja oke maar niet iedereen noemt ze hardop  |
|
Delenn
Oudgediende
ben helemaal niet actief aan t leden werven  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFC: Kijk, dat ik dingetjes noem.. En dat daardoor jouw fantasieën op hol slaan, kan ik ook niks aan doen hoor  |
|
nietmeer
|
DFC: pff dat weet ik ook wel hoor  Ik doe er ook niet moeilijk over  |
|
|
@Delenn: passief leden werven dan  Kijk maar naar broertje  Trouwens, nog gefeliciteerd  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote Delenn: als het goed is heeft iedereen dingen in zn hoofd  Dries Roelvink... your argument is invalid  |
|
Delenn
Oudgediende
ja maar hij leest al heel lang WMR  de rest van de familie leest alleen mn blog  dus die worden geen lid hoor  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: jij had et over wat je allemaal met hem van plan bent en over zweepen handboeien en veren xD ik bedoel als jou fantasie daar niet aan het werk is dan weet ik het ook niet meer  en dan nog doen alsof et mijn fantasie is ook xD @SA:  daarom |
|
|
@Delenn: jammer  zou wel grappig zijn om je moeder hier ook tegen te komen  Mag ik een suggestie doen voor een naam? Wat denk je van "moedertje"?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFC: Delenn begon met zweep, en toen zei jij kinky.... En daarna begon ik pas  Dus.... Wat heb je hierop te zeggen? |
|
|
DFCPhoenix: stiekem is t de jouwe ook  |
|
nietmeer
|
DFC: haha  De enige die er moeilijk over doet is Jasjee  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: kinky wil verder neits zeggen behalve dat ik dat zweepje kinky vond  SA: idd  |
|