|
zotobom Lid WMRindex: 14 OTindex: 63
|
Hoi irthe  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hee Irthe  Leuk van je 3FM-nummer @zotobom Je zou jezelf eens moeten zien... Voor dit soort dingen (omegle, chatroulette), is een blog beter geschikt. |
|
|
Wat moet ik hier dan doen? Ik ben 11 for god sake! |
|
nietmeer
|
niks moet  |
|
Jannick
Oudgediende
En?! Als je je dat realiseert, dan ben je al een heel eind  reageer gewoon leuk, maak een blog aan waar mensen op kunnen reageren, en zie maar wat je hier doet  Gezellig reageren of zo  |
|
nietmeer
|
ik ga m'n tas maar es inpakken  |
|
Jannick
Oudgediende
Succes Nos  Lange dag vandaag? |
|
|
Quote Jannick: En?! Als je je dat realiseert, dan ben je al een heel eind  reageer gewoon leuk, maak een blog aan waar mensen op kunnen reageren, en zie maar wat je hier doet  Gezellig reageren of zo  Ik kan niet reageren als het hier al nergens over gaat,Toch?! Damn... |
|
nietmeer
|
tot 10 over drie zonder tussen uur  en bedankt  |
|
Jannick
Oudgediende
dan laat je het ergens over gaan, in plaats van Omegle  Nos Toch wel een pauze?  |
|
nietmeer
|
ja dat wel  naja tenzij er iets gebeurt waardoor je in deze pauze in de les zit  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
@Irthe, mooi nummer ook  Is toch niet heel bekend, of heb ik nu de verkeerde band voor me? Is toch die hardrock band? |
|
Jannick
Oudgediende
Hopen van niet  Ik ben mezelf ook even klaarmaken en zo  |
|
|
Hoe dan???!!!!   |
|
nietmeer
|
@zoto door iets te verzinnen en geen omegle  |
|
Jannick
Oudgediende
@zotobom "Hoi iedereen  ", "Hoe gaat het?", "Zin in vandaag?", "Leuke dingen op de planning?", ... |
|
nietmeer
|
Hoi goed nee nee jij? |
|
yes_my_dear Oudgediende
@zotobom: iets van: Leuk weekend gehad? Vertel wat over je eigen weekend. Zolang het maar een beetje algemeen blijft zodat het hier voor iedereen gezellig is. Anders kun je altijd nog een aparte topic openen voor dat Omegle |
|
nietmeer
|
*trekt sokken aan* |
|
yes_my_dear Oudgediende
*heeft ze al aan*  |
|
Jannick
Oudgediende
@zotobom: Of zoiets: Quote nosphoenix: *trekt sokken aan* Zorg alleen dat het geen twitter word hier  |
|
nietmeer
|
*gooit wat limonade over ymds sokken*  *is naar school* doei  |
|
|
Okay!
*vraagt om limonade bij de bar en kijkt beschaamd rond naar de mensen die bier hebben* |
|
nietmeer
|
het kruisje doet het niet  wtf?XD alt f4 wel  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
*gaat naast zotobom zitten met chocomel* ik begin niet met bier  over half uurtje op fiets richting bus =) |
|