|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
OP! ____________________________________________  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Omdat ik aan het Vasten ben
(mannen hebben net zo veel recht op chocolade. Ik ben er echt dol op.) |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@yes_my_dear: dan wil ik mijn chocolaatje van vanochtend terug  ik eis er ook recht op  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ah oke, dat doe ik altijd maar 2 dagen.Aswoensdag en goede vrijdag. |
|
nietmeer
|
DFC: Ben je toch stiekem een beetje blond?  YMD: ow je hebt het niet eens met mij gedeeld  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@SweetAngel01: nee ik sla het normaal altijd op op het bureaublad en daar zag ik mijn documentje staan dus ik klikte het aan om verder te gaan daht SHIT waar is mijn tekst  maar ik had maandag systeem herstel gedaan dus had dat document opgeslagen op men externe hd eerst en daar ben ik gister mee verder gegaan op men externe hd. en ik was dat gewoon vergeten  |
|
linctus Oudgediende
|
Ik doe het de volle 40 dagen, behalve op verjaardagen |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
DFC = Blohoooonddd  Goedemorgen allemaal  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Hij eist er recht op... klinkt niet recht maar krom... hij eist er krom op... is ook krom.... @SweetAngel, volgende keer deel ik 'm met je, het was ook maar een klein stukje snickers (van zo'n kleine 2x5cm reep de helft) |
|
linctus Oudgediende
|
Hallo Jasjee  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hoi Linctus  Hoe is het? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: nee gewoon vergeet achtig soms  YMD: jij zegt dat choco voor vrouwen is  das pas krom  gelijke rechten is gelijke rechten  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote linctus: Ik doe het de volle 40 dagen, behalve op verjaardagen RESPECT! Ik mag het niet eens, maar het is niet altijd handig. Eet je dan ook geen vlees (behalve de bepaalde dagen) en geen suikers, vet, geen alcohol en sigaretten?) |
|
nietmeer
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote linctus: Ik doe het de volle 40 dagen, behalve op verjaardagen is dat iets met voor het geloof? *is niet gelovig vandaar* |
|
yes_my_dear Oudgediende
@DFC: gelijke rechten zijn voor aan het aanrecht  En als een man heel lief een stukje chocala voor een vrouw koopt mag hij een klein stukje mee (hint voor de bowling, en dan voor alle vrouwen he?) |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@ DFC: Quote yes_my_dear: Chocolade is ook voor vrouwen hoor  ;) Quote DFCPhoenix: YMD: jij zegt dat choco voor vrouwen is Waar baseer jij op dat ze zegt dat het alleen voor vrouwen is? @SA: Ik ben zo weer weg hoor  Rustig maar  |
|
nietmeer
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@yes_my_dear: ik ben der niet bij met de bowling sorry  volgende bowling ben ik der wel  en neem ik wel choco mee  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote DFCPhoenix: *is niet gelovig vandaar* Goh, je meent het  Is katholiek geloof. Eerst carneval (is katholiek ja) Aswoensdag ga je naar de kerk een kruisje halen van as, dat wordt op je voorhoofd gesmeerd. Dan 40 dagen vasten, echt zo sober mogelijk leven zodat je nadenkt over de mensen die niks hebben. Goede vrijdag is de laatste dag, en dan kun je pasen vieren. |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Jij komt gewoon niet naar de bowling omdat ik ook niet kom  |
|
nietmeer
|
Jasjee |
|
yes_my_dear Oudgediende
Kijk, sweet Angel, zo komen wij er dus achter...  dat ik toch al die tijd gelijk had  he Jasjee? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: naja ligt er net aan hoe jij de eerste zin van YMD van het is ook voor vrouwen hoor als in de zin van niet voor mannen  zo interpreteert daar baseer ik het op @Jasjee: je weet best dat ik wat anders heb die dag heb ik ook gezegd  YMD: jah ik meen et  oke ik zou katholiek zijn maar mijn ouders gaven mij de keuze en doen er zelf verder ook niets mee  |
|
linctus Oudgediende
|
@ DFC
het is de periode van vasten na de carnaval. Het duurt tot pasen. Dit is een periode waarin je dingen die je graag doet of hebt niet doet. Op die manier toon je je geloof.
Ik persoonlijk drink dan geen alcohol, snoep niet en doe niet aan sex. |
|