|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
@ Roy
Daar kun je dan weer leuke dingen mee doen. Van het geld dat je bespaard natuurlijk. Niet met de boekhouder. |
|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Roy6: Shoppen helpt zeker daarin. Wij konden er uiteindelijk een bemachtigen die zowat een kwart kostte dan die we eerst hadden, en we kunnen onze administratie zowat in een schoenendoos aanleveren. Handig! |
|
Kolleke
Erelid
|
@linctus: Je weet het niet, je weet het niet! AAAARGH: Dubbelpost!  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@kolleke1: dat heb ik nu ook maar het uur tarief is nu net per 1 jan met 2,50 verhoogd en nu gaat het per 1 april weer met 2,50 omhoog, ik blijf niet bezig  |
|
linctus Oudgediende
|
Wat weet ik niet Kolleke? |
|
Kolleke
Erelid
|
Roy, wij betalen per kwartaal, maar onze zooi is wat minder gecompliceerd dan jouw zaak, denk ik. Wij hebben maar één klant en onze leveranciers zijn eigenlijk alleen maar brandstofbonnetjes. @linctus: wat je met die boekhouder kunt doen...  |
|
linctus Oudgediende
|
Welke zaak heb jij dan kolleke? |
|
Kolleke
Erelid
|
@linctus: Wij hebben een transportbedrijfje, maar we werken uitsluitend voor TNT. Ik deed dit samen met mijn man, nu doet hij het nog alleen. |
|
ladekast Oudgediende
|
kolleke1: hehe, elke maand heb ik een grote ringband vol. stuk of 30 leveranciers en dan alle vaste lasten en weet ik veel wat allemaal nog meer. Credit nota's, facturen, echt alles  |
|
Kolleke
Erelid
|
Roy6: Dat dacht ik al: niet te vergelijken met ons zaakje. Toch is het fijn dat het uit handen gegeven kan worden, maar liefst wel zo goed en goedkoop mogelijk  |
|
nietmeer
|
|
|
linctus Oudgediende
|
Dan lijkt het inderdaad niet op de zaak van roy
Goeie morgen Lessien |
|
nietmeer
|
|
|
Kolleke
Erelid
|
Ach  Helemaal vergeten! Stuur ik Jollie een berichtje, vergeet ik Roy te feliciteren!  Gefeliciteerd!  Goedemorgen Lessien |
|
linctus Oudgediende
|
Bedankt Lessien ik wist het helemaal niet maar door jouw kan ik roy alsnog feliciteren
Gefeliciteerd roy |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
linctus Oudgediende
|
Welke vlaai heb je roy? |
|
ladekast Oudgediende
|
niks geen vlaai, ze komt donderdagavond naar mij toe en dan moet ik vrijdag nog werken maar zaterdag gaan we shoppen voor der verjaardag  |
|
ladekast Oudgediende
|
juist, en dan gaat de foon en wordt de afspraak afgezegd omdat meneertje ziek is  en nog een DP ook  |
|
linctus Oudgediende
|
Roy Ik zou persoonlijk elke gelegenheid aangrijpen om vlaai te mogen eten van mezelf  |
|
Kolleke
Erelid
|
Roy6: Die DP komt omdat je nu een frustie bent... relax! @linctus: deed ik ook toen ik gisteren van de tandarts kwam. Er is geen moment te noemen wanneer (rijste)vlaai beter smaakt! |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
geronimooooooo, tot nooit meer ziens, als ik opgeslokt word door de troep in mn kamer zijn dit mn laatste woorden. ( IK HEB GEEN ZIIIHIIIN. ) Doei. |
|
ladekast Oudgediende
|
@linctus: hehe, sja, ik ben niet zo gek op vlaaien. Doe mij maar een goed hazelnootgebakje  kolleke1: komt goed komt goed  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
goeie morgen  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|