|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
bijna jarige Jollie, 25 alweer  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
Roy6: beetje jammer dit |
|
ladekast Oudgediende
|
Jollie: wat is er mis met het feit dat jij verjaart ?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Jollie: dat ken ik, mijn zusje mocht met mij mee toen ze 12 was, zo erg aan de zuip dat ze niet meer kon fietsen en niet meer achterop kon zitten, dus half meegesleurt (10 km) naar huis. Echt superzat. Mocht niet meer uit tot haar 13e. Met haar 13e mocht ze weer mee. Hetzelfde probleem alleen nog iets erger, konden we haar op laten halen. Mocht ze ook niet meer mee (en toch een paar weken later mee op vakantie, waar ze van de 7 dagen er 6 zat is geweest). Nu drinkt ze zo goed als niet meer  Het sterke is, toen ze 16 was had ze schoolfeest, met ouders, en mijn moeder sprak met een andere moeder die aan het vertellen was dat haar zo'n toch gekke mensen had gezien tijdens het stappen. Zo was er een meisje geweest dat op de grond ging liggen en de sterren zo mooi vond (er waren geen sterren). Dat verhaal herkende ze lichtelijk  Maar ze mocht niet meer met mij mee, had een te slecht invloed  |
|
Violetje Oudgediende
|
Roy6: oomdat papa... kan morgen nie hier zijn  |
|
Violetje Oudgediende
|
YMD hahahaha tja das lullig  hahahahaha ze giet het wel zelf na binnenn...  |
|
ladekast Oudgediende
|
Jollie: nee ok, das waar  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ben je morgen al jarig Jollie? Dat zei ik inderdaad ook maar ik had haar tegen moeten houden.  Ik vond het alleen maar leuk en dronk gewoon door  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ster(ren)ke verhalen  |
|
Violetje Oudgediende
|
@yes_my_dear: ja ,morgen ben ik egt jarig ja  ja haha maar da vond mijn zus ok  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik ben altijd heel voorzichtig geweest met drank - te voorzichtig eigenlijk..
en dan hebben mensen al snel het idee dat je dronken bent.. - niet dat je dronken bent..
maar toch is er een verwachting dat je met een bepaalde leeftijd aan bepaalde conventies voldoet - drank, drugs, roken, snuiven misschien ook nog.. en natuurlijk vrouwen of mannen..
Het idee homosexualiteit is van alle tijden alleen het idee dat er geen echte mannen of echte vrouwen bestaan.. dat gaat er nog niet in |
|
ladekast Oudgediende
|
@heraux: ach je bent wie je bent en je bepaalt zelf hoe je je leven leid lijkt me, dus als er iemand commentaar op je heeft is dat voor mij ongegrond |
|
Violetje Oudgediende
|
@heraux: voorzictig is nie erg tog ?? en die verwachtingen vind ik nie.. je hebt altijd nog je eigen mening en wa je wilt en nie wilt... en hoezo egt mannen en vrouwen ??  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@yes_my_dear: Ik kon ook een keertje niet meer staan.. maar geen sterren hoor  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Heraux, hoe bedoel je het laatste stuk precies, wat wil je ermee zeggen? Ik zal nooit snuiven trouwens hoor, dood eng. Een joint op z'n tijd is best lekker, een keer drank ook. Roken ben ik mee gestopt. Dat homosexualiteit van alle tijden is dat geloof ik wel, maar zelfs nu nog niet helemaal geaccepteerd hoor  |
|
Violetje Oudgediende
|
@pfft: hahaha naar huis gedragen ??  |
|
pfft Erelid
|
Nja, ik logeerde bij iemand, maar ja  In de zin van ondersteund. Ik kon alleen maar niet overeind blijven. Wel mooi dat ik die vent daarvoor ook al een keer zwaar heb geholpen. Echt, slapen in een winkel straat meerdere keren, politie die langs kwam, hij kon nog wel fietsen, maar t is een wonder dat ie niet gewond is geraakt. Stomme bij mij was dat ik eerst nog een paar trappen op was gelopen en toen storte ik ineens in. Erg naar gevoel  Maare, ik had wel errug hard gedronken, dus  |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
doei  |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
yup, ik gaat ook
Slaap lekker allemaal ;w
* The End *
|
|
Violetje Oudgediende
|
@pfft: ben je het nu afgeleerd of nie ??  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote: Heraux: Het idee homosexualiteit is van alle tijden alleen het idee dat er geen echte mannen of echte vrouwen bestaan.. dat gaat er nog niet in Ik ben zo helemaal volkomen met je eens! Briljant verwoordt! Geweldig! Thanx!!!! |
|