|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
|
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
@ Ronhunter
Doe ik ook, maar klagen over het weer is gebonden aan de cultuur van dit landje
p.s. Doei DX |
|
CityGirl
Erelid
Het heet hier holland En cultuur is hier een voetbal Of om precies te zijn de dingen erom heen En van het oosten tot het westen Ziet men na afloop nog de resten Van zo´n cultureel festijn Omdat we toffe jongens zijn Men heeft een rookbom onder het jekje Men toont een spandoek Met een licht facistisch trekje Men sloopt een treintje Gewoon een geintje En slaat elkander op het bekje
Het heet hier holland En de heer is hier een toren Een hoge toren met een klok En glas in lood En van het noorden tot het zuiden Laat men die klok op zondag luiden Dat is voor sommige het sein Een uurtje christelijk te zijn Men zingt een liedje, doet een gebedje En gooit een gulden in de kosters Nieuwe petje Men krijgt de zegen, kan er weer tegen Het is een ritueel verzetje
Het heet hier holland Met wel zeven soorten vrouwen Van onbewust gehuwd tot Radicale pot Men eist her recht om vrouw te wezen Maar zonder koken, zonder kezen Men hangt de c cup aan de lijn Om minder lustobject te zijn Men strijd zij strijdje En zingt erbijtje Elke actie heeft zijn eigen melodijtje Geen man, nee dank je Het spermabankje Da´s geen gelul en toch een eitje
Het heet hier holland En ik kanker er zo vaak op Nou ja, wat wil je als je Ergens iets om geeft Want waar je gek op bent Kastijd je En wat je niet bevalt bestrijd je Maar ook al schreeuw ik moord en brand Het blijft het fijnste pokkeland Met z´n hacheetje, met z´n wwtje, en z´n prive, z´n ikv z´n domineetje Al denk ik dikwijls, lik toch m´n reetje Ik hou van holland aan het zeetje... |
|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Robert Long  |
|
CityGirl
Erelid
@kolleke1: helemaal goed!!  |
|
linctus Oudgediende
|
Ik ken hem niet  |
|
CityGirl
Erelid
Wat niet? Robert Long niet of dit nummer niet?? |
|
linctus Oudgediende
|
Beide |
|
Kolleke
Erelid
|
@CityGirl: Vooral de beschaafde tango, schitterend! @linctus: ga eens wat van hem opzoeken, hij heeft schitterende nummers gemaakt.  |
|
linctus Oudgediende
|
@ kolleke
Heb hier geen flash op de computer, dus het wordt lastig |
|
Kolleke
Erelid
|
|
|
linctus Oudgediende
|
Jipp dat ga ik thuis opsnorren |
|
nietmeer
|
En het is stil |
|
linctus Oudgediende
|
Iedereen is eten denk ik |
|
nietmeer
|
Nooit gehoord van multitasking dus  |
|
linctus Oudgediende
|
Ik ben over een paar minuten ook weg om te eten |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Ik heb 3 uur geleden al gegeten  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Weer even een korte groet |
|
nietmeer
|
Linctus: Dat kan toch achter je pc?  pfft: Hey  Jasjee: Hey lieverd  |
|
Kolleke
Erelid
|
Multitasking? Ik heb 10 tabs van WMR openstaan. Das wel genoeg voor één dag, dacht ik. @linctus, eet smakelijk. Hey pfft! |
|
linctus Oudgediende
|
@ sweet angel Nope ik ga bij mijn collega's zitten Tot straks en eet smakelijk  |
|
Kolleke
Erelid
|
Hee Jasjee! Jij ook weer hier? |
|
CityGirl
Erelid
ok ik ben er weer....was ook even eten halen  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
SweetAngel: Heey hoi  Hoe is ie? Zit jij nog niet op school?  Hee Kolleke  Ja  Ik ben er zo weer vanaf hoor  Dus dan is het weer veilig hiero  Welkom terug CG  |
|
nietmeer
|
pff iedereen is aan het eten  Ik moet nog 15 min wachten  Jasjee: uhm nog steeds hetzelfde als net  en ja ik ben op school  |
|