|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
YMD: Nee    Maar in de tijd dat ik lid ben van WMR heb je er toch wel een stuk of 30 gehad minimaal denk ik  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
mijn vissen waren achter de achterwand gekomen, en 2 zaten nu vast  Maar zwemmen nu weer rustig rond  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Jasjee, per dag of per week  |
|
ChrisM Erelid
@Jasjee, ach ja, ik doe het zo vaak  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Clown: waarom heb je je naam eigenlijk veranderd? |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
clownbotia:  redder in nood  YMD: ik gok per week  |
|
ChrisM Erelid
niet alleen hier, ook op forums waar ik eerst veel op zat  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
YMD: Jij hebt er vandaag alweer 3 gehad  En de week is nog niet om... Maargoed ik ga uit van 7 DP's per week  Dus dat vermenigvuldigen met de 9 weken dat ik lid ben. Dat zijn dus 63 dubbelposts  |
|
nietmeer
|
nog maar 9 weken lid  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Nos: Voelt langer he  |
|
ChrisM Erelid
@yes_my_dear: Omdat Gebande_banaan niks met mij te maken had, was wel leuk, maar ik vond het naar een tijdje niet leuk meer, maar ik werk in een supermarkt en elke keer als ik een product met bananen zie denk ik aan gebande_banaan  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
en ik precies 2 weken daarna |
|
nietmeer
|
@jas ja kan je nagaan hoe saai het met jou is  maar je ot is veel te hoog voor maar 9 weken  |
|
107626 Erelid
 WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
nos of ze post gewoon veel  |
|
ChrisM Erelid
nosphoenix: ik ben nog maar net een maand, en kijk mijn reacties @Jasjee: je hebt inderdaad veel geforumt ja  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Nos: Nou lekker aardig van je  Ja dat is iets waar je gelijk in hebt  .. Zal ook als mijn stage klaar is mijn activiteit proberen te verminderen, want ik ben nu alweer 4 weken achter elkaar Stamgast  @eendje: Ook dat..  128 posts gemiddeld per stagedag  |
|
107626 Erelid
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
eendje: Moeten ze mijn stage maar niet zo saai maken he xD |
|
ChrisM Erelid
Quote yes_my_dear: Clown: waarom heb je je naam eigenlijk veranderd? Liever Botia  ALs je clown zegt voel ik met net een clown  |
|
nietmeer
|
@Jasjeevind je dat stom ofzo?  en dat vond ik nou ook  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote Jasjee: YMD: Jij hebt er vandaag alweer 3 gehad  En de week is nog niet om... Maargoed ik ga uit van 7 DP's per week  Dus dat vermenigvuldigen met de 9 weken dat ik lid ben. Dat zijn dus 63 dubbelposts  Heb er vandaag al minstens een stuk of 15 gehad hoor Jasjee  |
|
nietmeer
|
clownbotia: waarom heb je dan clown in je naam. Ik weet ookw eld at mijn naam uitnodigt tot anaal maar ik ben geen viespeuk  |
|
107626 Erelid
|
@Jasjeeokee dan kan ik het begrijpen xD ik zit normaal op school en dan kan je niet op wmr  |
|
ChrisM Erelid
@Jasjee: Als ze jouw stage niet zo saai hadden gemaakt, dan had ik minder op de forums geweest   Banaal: omdat dat nou eenmaal de naam van de vis is die ik heb, en ik helemaal trots ben op mijn visjes  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
YMD: Oke dan zeg ik het anders.. laten we uitgaan van 7 dubbelposts per dag... 49 per week. Dat vermenigvuldigen met 9 weken.. 441 dubbelposts  clownbotia: Hoezo dat ?  |
|