|
Ulestroate Erelid
 WMRindex: 470 OTindex: 2.130
|
@Jasjee: nee ik geef wel geld uit aan bier  maar niet veel deze week denk ik, heb echt geen zin om op stap te gaan, ben nu al dood en moet nog ongeveer 2 hele dagen  @DFC: haha das balen  dat je moet wachten tot het weekend  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Ulestroate: Hahaha, gaat de goede kant op bij jou  Lol. |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Ulestroate: idd  balen maar ja raak ik der ook niet verslaafd aan trouwens heb net de een super trailer gezien van Prince of Persia film  ziet er echt vet uit |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: *kuch* |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
Ulestroate Erelid
|
@Jasjee: ja begint he  DFC: PoP lijkt me niet zo geweldig, vond t spel ook maar saai  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Ulestroate: hmm vond et spel wel tof eigenlijk en die film ziet er wel veel belovend uit @Jasjee: hou nou is op met je whiee  ga thuis toch wii'en  |
|
Ulestroate Erelid
|
Ja of niet dan?  DFC: nja ieder zijn smaak he  Mij lijkt Clash Of The Titans wel een leuke film  maar kweet niet goed wat k me erbij moet voorstellen, voorstukje zag er wel goed uit @Jasjee: heb je op stage een wii?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Ulestroate: Nja, geen idee tegen wie je het nu hebt, ik dacht mij?  nee ik heb geen wii op stage,,  DFC: Nee, whiiiiee  Waarom zie jij nou weer een verband met de Wii xD.. Dat is totaal iets anders  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Ulestroate: tjah die lijkt me ook wel tof eigenlijk  maar ik ga sowieso denk ik wel naar PoP  idd ieder zn smaak @Jasjee: omdat je et et zelfde uitspreekt  en ik denk dat ule het met me eens was dat je op moest houden met je whiiee  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Menn, ik heb echt geen zin, stom he? Wil iemand mij een beetje doorzettingsvermogen en concentratievermogen geven? PS Mijn zusje is ontslagen, mijn andere zusje is niet aangenomen, en mijn vader wordt waarschijnlijk binnenkort ontslagen (faiilisement)  |
|
Ulestroate Erelid
|
DFC: klopt helemaal  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@yes_my_dear: *stuurt het kleine beetje doorzettings vermogen en concentratie vermogen dat ik heb naar jou toe*  wel verrot zeg van je zussen en je pa  kelertje  @Ule:  ik had gelijk   |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Sa01: ik laat je de vrije loop joh  |
|
nietmeer
|
wow het is hier echt niet meer te volgen  MM: Ik heb toch wel een paar zinnen nodig het gedicht moet wel op jou slaan he  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@SweetAngel01: tuurlijk wel der gewoon bij blijven he  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Mijn PP staat denk ik genoeg op toch?  |
|
Ulestroate Erelid
|
|
|
nietmeer
|
DFC: Kan ik niet  heb te veel energie  en wacht op zinnen voor gedichten van YMD en MM MM: Ja dat is wel waar  Ulestroate: ach ik volg het niet meer  Want ik zit nu aan de energydrank  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
SweetAngel01: ga rondjes rennen om die energy kwijt te raken  drink geen energydrink meer  en ga rustig verder met het lezen  en dat wachten hoef je verder niets voor te doen  je kan ook op de PP's kijken zoals MM al zei  al met al hoef je geen problemen te hebben 't volgen van het café  |
|
nietmeer
|
DFC: Ja ik weet het  Maar heb geen zin om een heel profiel te lezen voor een paar zinnen die hij mij ook kan zeggen  Want ik kan wel alles wat over hem gaat in een gedicht verwerken maar dat schiet natuurlijk niet op  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ik ga denk ik even koffie zetten  |
|
nietmeer
|
MM: Bah koffie is vies  Maar ik heb nu wel een zin voor in het gedicht  |
|
Jasjee