|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ze praten zingend  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Kpuc: ik? ik komt uit Spijkenisse, maar daar spreekt men aardig Rotterdams  lelijk accent  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik ga es even op de open dag van m'n oude middelbare school kijken  |
|
Kpuc Oudgediende
Neej toch? Sjuutjes Muse en hebt plezier ende vermaeck  |
|
nietmeer
|
is goed, doeg Muse   |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@Delenn: Wat is er mis met Rotterdams?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
loha Luitjes  Delenn : wat was er gisteren allemaal aan de hand in Spijkenisse ? Politie heeft iemand doodgeschoten daar .. ? |
|
Delenn
Oudgediende
tis plat en lelijk sjatter  Roy; ja, in de wijk De Hoek heeft een man die contactverbod met zn vrouw had (wat net niet meer geldig was  ) zn vrouw opgezocht en neergeschoten (zij is buiten levensgevaar) en toen heeft de politie hem doodgeschoten  gebeurt wel vaker in die wijk, dat soort dingen  |
|
ladekast Oudgediende
|
wat een gedoe, is dat ver bij jou vandaan ? |
|
sjatter
Oudgediende
@Delenn: Ga lekker in Groningen wonen dan.  |
|
ladekast Oudgediende
|
sjatter: ook geen optie, veelste brandgevaarlijk daar  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote: ik spreek gewoon Standaard Nederlands Dat denken heel veel mensen. Net zoals 90% van de autobestuurders denkt dat ze bovengemiddeld presteren  |
|
Delenn
Oudgediende
tis niet echt dichtbij gelukkig. Dat is echt een probleemwijk. Mn moeder is consultatiebureauverpleegkundige en dat is haar wijk, dus ik hoor de verhalen uit die wijk meestal wel  Er wonen bovengemiddeld veel mensen die in de gevangenis hebben gezeten en er wordt bovengemiddeld veel drugs en alcohol misbruikt.. Vuurwapens worden er ook regelmatig gevonden en er worden enorm veel kinderen uit huis geplaatst  Lekker buurtje dus  |
|
nietmeer
|
morgen Roy  |
|
sjatter
Oudgediende
Roy6: In Spykcitty schieten ze je voor je bolus.  |
|
ladekast Oudgediende
|
sja, wat is bovengemiddeld ?
Ik rijd vaak wel stevig door maar houd altijd afstand en goed rekening met anderen. Ik heb nu 13 jaar mijn rijbewijs en ongeveer 700.000 km gereden, altijd schadevrij. Ben ik dan boven gemiddeld ? |
|
Delenn
Oudgediende
ik rij ondergemiddeld goed  ik rijd te onzeker, heb te weinig overzicht over andere bestuurders en heb weinig ervaring  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Het gaat om het algemeen bekende effect dat mensen zichzelf hoger inschatten dan de werkelijkheid is  |
|
nietmeer
|
@Delenn: jij ook al dat ervaringsprobleem  ? |
|
ladekast Oudgediende
|
sjatter: waar niet ?  Op de meest vreemde plekken en kleinste dorpjes gebeuren helaas dat soort dingen ... loha Doppie  |
|
Delenn
Oudgediende
ik rij gewoon weinig en heb pas 2 jaar mn rijbewijs, dus tja  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Bonjour   |
|
Kpuc Oudgediende
Dobar dan  |
|
Delenn
Oudgediende
paar weken geleden was er een paar weken oude baby vermoord in m'n moeder haar wijk. Ze had eerst dat kind onder haar hoede, maar ze had gezegd, dat kind MOET uit huis, toen werd het om de 1 of andere reden overgeplaatst naar een andere consultatiebureauverpleegkundige en helaas, de uithuisplaatsingsprocedure was al begonnen maar ze waren te laat  En een paar maanden geleden was een jongen in een flat in die wijk doodgeschoten. Later bleek hij een dealer te zijn die zn beloftes niet was nagekomen... tja  Rotterdam schijnt erg te zijn, maar de hoek is nou niet bepaald beter vrees ik  |
|
nietmeer
|
ik een maand  Kpuc dobrje djen  |
|