|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Zondag doe ik het weer zelf  |
|
nietmeer
|
Oehhh...Theetje...als het goed is heb ik volgende week de iPhone 3GS  iPhone 3G heb ik al verkocht, die gaat weg, zodra de 3GS binnen is  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Theetje
Oudgediende
Vertellllll?
Verkocht? waar dan? |
|
ladekast Oudgediende
|
theetje, spiegeltje  |
|
nietmeer
|
Theetje...kon mijn contract al verlengen met een 3GS erbij voor 70 euro  en de 3G heb ik aan Eddy verkocht  |
|
Theetje
Oudgediende
 had niet anders verwacht  Elro ook verlengt? |
|
nietmeer
|
Jep...Elro ook verlengt  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik weet nog niet of ik bij T-mobile blijf, eerst maar de nieuwe iPhone afwachten Ik moet nog tot januari 2011  |
|
nietmeer
|
De kosten blijven in ieder geval het zelfde, die 45 euro is voor een abo met 300 belminuten, 300 smsjes en onbeperkt internetten. Ik kan wel op de nieuwe iPhone wachten, maar voor het zelfde, komt er dit jaar geen nieuwe  |
|
Theetje
Oudgediende
Dat is ook weer zo, maar ik moet sowieso nog tot januari  Dus daar wacht ik maar ff op  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: misschien moet jij die eens gaan ontwerpen ?  |
|
nietmeer
|
Dan zul je denk ik in september of eerder al gebeld gaan worden of je al vroeg wilt verlengen, hadden wij nu ook, hoef je de vroege verlengingskosten van 70 euro ook niet te betalen  maar je merkt het tegen die tijd allemaal vanzelf  Roy...wat moet ik gaan ontwerpen...nieuwe iPhone ? |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar:  houdt je ook lekker bezig  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Boodschappen doe ik straks wel...het giet hier  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Goedemorgen  |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
wat vinden jullie hier van?:
Beste 4e-jaars, Binnenkort is de LAATSTE collegedag. Jarenlang luisteren naar boeiende, saaie, grappige, interessante én niet-interessante colleges zullen tot het verleden behoren. Nooit meer zullen we met meer dan 300 mensen in de collegezalen zitten. Nooit meer zullen we elkaar samen zien. De 1 gaat co-schappen lopen in het verre Brabant, de ander doet onderzoek in een achterafkamertje in het EMC en weer een ander geniet van z’n vakantie tot hij ein-de-lijk mag beginnen met z’n co-schappen.
Om de laatste collegedag te vieren, nog 1 keer gezellig samen te zijn en elkaar huilend in de armen te vallen terwijl we elkaar geluk, succes en plezier wensen voor de rest van ons leven, organiseert de JVT zoals elk jaar de 4e-jaars borrel met als heerlijk afgezaagd thema “mexicaanse-griep”. Kom allemaal! Het sluit direct aan na de colleges, het is gratis en dichtbij, dus wat wil je nog meer?
Locatie: Pills Plaza Datum: 11 februari vanaf 16.45 uur Kosten entree en drankjes: Gratis!!
|
|
Theetje
Oudgediende
hier schijnt de zon  |
|
nietmeer
|
Goedemorgen DX/Plaatsgenoot/Buurtgenoot/Leeftijdsgenoot |
|
DragonX Oudgediende
Hey Lessien  Hey Delenn en SweetAngel  Hey Theetje  Het is weekend!  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
hoi allemaal  @DX: voor mij ook  maar das meer omdat ik gister ziek was (nu ook nog beetje, maar niet echt meer) en mijn moeder me thuis hield omdat ik morgen mijn verjaardag vier  |
|
DragonX Oudgediende
Hey SF  |
|