|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
zeg ik alleen dan in het wolfs;) |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
dus...dan zitten er 60 mensen in de zaal en stelt de docent 3 keer een simpele vraag waar niemand op antwoord. Normaal ben ik wel aardig stil, maar nu heb ik maar 2 uur antwoord zitten geven, want die man werd een beetje chagerijnig van de stilte en daar werd ik weer een beetje zenuwachtig van  ik snap dat niet  als je geen zin in die les hebt; hoe sneller je antwoord, des te sneller is de les afgelopen en kun je weer naar huis dus geef dan antwoord |
|
nietmeer
|
heb je nu nog college  ? |
|
Delenn
Oudgediende
nee ben nu thuis gelukkig  duurde tot 6 uur maar de docent moest half 6 weg, dus wij ook  |
|
nietmeer
|
oh dat is nou jammer  k vind alsnog dat 6 uur laat is  |
|
Wolfje Oudgediende
|
ze willen me koppelen op het werk met een vrijwilliger  |
|
Delenn
Oudgediende
t was geen college maar een practicum, maar het was eigenlijk gewoon een college  alleen in een practicum zaal  en er werden wat meer vragen gesteld dan tijdens een college maar dat was echt het enige verschil  colleges zijn de laatste tijd 's ochtends half 9  en soms 's middags maar das tot uiterlijk half 6 ofzo. Practica kunnen tot half 7 (heel soms half  duren  en als je geluk hebt, heb je 2 colleges vanaf half 9 's ochtends en dan 1 practicum van half 5 tot half 7   en als je dan heel erg geluk hebt hebben meer mensen dat zodat de hele computerzaal vol zit en de andere 2 computerzalen niet toegankelijk zijn (1 onderhoud en in de ander was een computerpracticum) zodat je een half uur moet wachten op een computer  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Wolfje: Als je een man wilt die geld verdient, niet doen  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hoi |
|
Wolfje Oudgediende
|
pfft ik heb een ex die geen rooie cent heeft echt verschrikkelijk nooit meer
maar ik vind die jongen ook niets is een leuk aardig mannetje ma nee bedankt |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
oke nou, nu nog uit de kop van die lui op je werk praten  Hoi dreamer  |
|
Delenn
Oudgediende
popquiz  1)meest vieze beet 2) krachtigste beet 3) meest gemene beet a) kattenbeet b) hondenbeet c) mensenbeet Verbind de letters aan de cijfers  |
|
nietmeer
|
1 c 2 b 3 a ofzo??  |
|
Delenn
Oudgediende
doppert wint een prijs  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
|
|
nietmeer
|
ja, dat was de bioloog die in mij schuilt  Hoi SeF, was je vandaag nog op N-B  ? |
|
Delenn
Oudgediende
SeF wint ook een prijs  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Doppert: ja  en half 10 op de heenweg  half 3 op de terugweg @Delenn:  wat voor prijs eigenlijk  mee naar china?  |
|
Delenn
Oudgediende
vanmorgen half 8 van huis naar school, 6 uur pas thuis, huiswerk nu bijna af en over 5 minuten naar mensen om 2 uur pianoles te gaan geven  lange dag vandaag  morgen weer vroeg op  en dan weekend  @SeF; daar ga ik nog even over nadenken  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nou, net RTL Nieuws gezien. Ik denk dat ik morgen nog even gauw 'n bloemetje ga kopen  |
|
Wolfje Oudgediende
|
wil ik de prijs weten eigenlijk  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
nietmeer