|
nietmeer
|
@SA: Wie is de mol staat bij mij aan  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote LuckyMe: @Delenn: de breedte maakt niet uit. Inparkeren is altijd hetzelfde.  het blijft lekker dubbelzinnig zo  nee niet  als je indraait zit je met de neus van de auto in de tuin van de buren. Je kunt dus niet genoeg indraaien, je moet sneller terugdraaien en dan een paar keer steken want anders sta je te ver van de kant af. Je kunt niet meer dan 10 cm van de kant af staan want dan kunnen er geen auto's meer de straat in. en je kunt niet te laat terugdraaien want dan zit je in een hekje en er is NET genoeg plek voor de auto (halve meter voor en halve meter achter schat ik) fileparkeren heb ik het over he?  mn ouders hebben een skoda superb jasjee  |
|
nietmeer
|
@ Jasjee: Ik ga what goes up kijken  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik krijg mijn fiat 500 overal in  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
mijn fiets ook  |
|
nietmeer
|
M'n ouders hebben een peugeot 307 SW  Best leuke auto, maar wordt oud en rijdt dus niet meer heel fijn. De versnellingsbak is nu echt verschrikkelijk. |
|
LuckyMe Erelid
 WMRindex: 86 OTindex: 1.897
|
@Delenn: Je bent een schat.  en je hebt humor. Ik krijg mijn Volvo ook overal in hoor  |
|
nietmeer
|
Roy...welke Fiat 500   Ik krijg mijn BMW Touring in ieder gaatje waar hij maar net kan passen  |
|
Delenn
Oudgediende
we hebben er nog 2 ook  een oude versie uit 2006 ofzo en de nieuwere uit 2009 dacht ik, in een iets ander kleurtje, een randje om de ramen en lichtjes in de zijspiegels. Das volgens mij het enige verschil  |
|
Delenn
Oudgediende
waarom ben ik nou weer een schat  wat heb ik nou weer verkeerd gezegd  |
|
ladekast Oudgediende
|
beetje de bumper er tegenaan, gassen en beetje ruimte maken, werkt prima  LessienElensar: die in mijn kofferbak zit  |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
de rijinstructeur van mn moeder zei altijd; als je doorheen kan kijken, kan je erdoorheen rijden  goed advies  |
|
nietmeer
|
Roy...die Fiat 500 zou bij ons ook nog wel in de kofferbak passen   |
|
nietmeer
|
Quote Delenn: de rijinstructeur van mn moeder zei altijd; als je doorheen kan kijken, kan je erdoorheen rijden  goed advies  Maargoed dat-ie dat niet tegen mij zou zeggen  Dan zou zn les auto er op dat moment aardig kapot zijn  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Delenn: niet helemaal, als jij door een auto heen kijkt ... nooit geprobeerd maar volgens mij red je dat net niet  |
|
Delenn
Oudgediende
@banaal; nou nee  van de zaak mag mn vader elke 3 jaar een nieuwe auto en hij wilde de nieuwe skoda superb omdat de oude bevallen was (daarvoor tijd VW gehad en daarvoor toyota), maar toen bedachten we dat we een 2e auto wilden en van deze auto wisten we "wat ermee gebeurd was" en dattie nog goed was, dus toen hebben we die gewoon gehouden  roy; moet je tegen die instructeur zeggen, niet tegen mij  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Delenn: moet je toch eens aan hem vragen of ie dat een keer voor wil doen  |
|
Delenn
Oudgediende
die man is vast al lang met pensioen Roy  |
|
ladekast Oudgediende