hr
jaargang -25 - laatste artikel 21-6 18:00 - 77958 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 235 236 237 [238] 239 240 241 497 498 499 500

02-02-10 20:39:35
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
SweetAngel01: ik heb altijd het idee dat iemand dan iets zegt van goh.... :P vindiknietlief :D

02-02-10 20:39:57
nietmeer
@Sto
sarcasme...
nee deed ik niet express(A)

02-02-10 20:40:39
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
nosphoenix: I speak sarcasm as a second language :D

02-02-10 20:40:49
nietmeer
@ Sto: Oke ik hou al op :P

*besteld een glaasje smirnoff* (A)

02-02-10 20:41:04
nietmeer
gefeliciteerd...

02-02-10 20:41:27
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
SweetAngel01: Smirnoff is net motorolie als je het zo zegt :P, doe mij maar wat redbull :D
@nos in de hoek jij hammerfall is powerranger muziek :D

02-02-10 20:42:50
nietmeer
@Sto
-.-

02-02-10 20:43:07
Wolfje
Oudgediende


WMRindex: 214
OTindex: 27.542
ik ben na me lieve oma ze is 94 jaar geworden vandaag:jeej

02-02-10 20:43:42
nietmeer
wow oud8O
Gefeliciteerd:D

02-02-10 20:44:02
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
@Wolfje: vanhartegefeliciteerdenzo 94 dat is niet mis :O dan is ze dus geboren in 19167 :O

02-02-10 20:44:29
Wolfje
Oudgediende


WMRindex: 214
OTindex: 27.542
sorry 93 jaar

02-02-10 20:44:40
nietmeer
@Sto
ik luister nu slayer
ga je dat ook afkrake?*8

02-02-10 20:44:57
nietmeer
@ Sto: Redbull is ook lekker :P
Maar ik heb zin in smirnoff

*schenkt een glas smirnoff in en geeft sto een redbull*

@ Wolfje: gefeliciteerd met je oma dan (A)

02-02-10 20:45:01
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
nosphoenix: ik ga het afslachten (6)

het is net guitarhero liedje, zoveel mogelijk noten aanrammen..

02-02-10 20:46:08
nietmeer
das dragonforce:D
en dat klinkt ook lekker:D

02-02-10 20:46:28
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
nosphoenix: dragonforce is geen guitair is keyboard XD

02-02-10 20:47:53
nietmeer

02-02-10 20:52:09
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
nosphoenix: toch niet 8O dan zijn ze awesome :D

02-02-10 20:53:15
nietmeer
hoe kwam je er bij dat het keyboard was?*8

02-02-10 20:54:23
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
nosphoenix: sterk gerucht geweest and I was so stupid to believe xD

02-02-10 20:54:36
nietmeer
idiot:o

02-02-10 20:55:01
M-Cyclone
Oudgediende


WMRindex: 16.282
OTindex: 18.824
S
Iemand een idee waarom NEC - Willem II is afgelast?:|

02-02-10 20:55:08
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
nosphoenix: maak ik 1 foutje in me leven :D
@MC ze zijn failliet

02-02-10 20:55:50
nietmeer
@MC
nope
@Sto
wel meer dan 1:d

02-02-10 20:56:05
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
@MC, sneeuw? :O

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 235 236 237 [238] 239 240 241 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven