hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 10:00 - 77960 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 215 216 217 [218] 219 220 221 497 498 499 500

02-02-10 15:10:33
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Gefeliciteerd met je mijlpaal MC. 8) :jeej *)

02-02-10 15:10:45
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Lalalala :D :w

MC, bij mij +20k :P

02-02-10 15:11:01
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Jij hebt ook niet veel zinnigs te zeggen kammie 8)

02-02-10 15:11:24
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ik mag T-Mobile nu al niet zo meer :P

02-02-10 15:11:32
MuseMatt
Oudgediende


WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667
Jij wel dan Ladineko?

02-02-10 15:11:40
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
weet je wat irritant is? als je een klein kastje hebt waar ál je leerboeken nét inpassen als je alles heel mooi past en meet en stapelt en goed neerzet en je hebt dan het achterste boek uit dat kastje nodig:|

nou is alles een zooitje en past het niet meer:(

02-02-10 15:11:41
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
@Kameleon: Ook al niet?
Hoezo jij niet?

02-02-10 15:12:37
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
Groter kastje kopen, Delennepen :)

02-02-10 15:13:20
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ladineko, mijn belstatus klopt niet, ik kan T-Mobile Extra niet aanvragen :S

02-02-10 15:13:53
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Oh... Ik zeik eerder om het bereik.

02-02-10 15:14:11
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ladineko, ik vind dat juist wel enorm goed hier hoor :O

02-02-10 15:14:16
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
MC, spammer met je 16.000 :P

02-02-10 15:14:42
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Zegt Roy met 26000 :|

02-02-10 15:14:50
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Niet hier Kammie, Rond Almere.

02-02-10 15:15:22
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ladineko, daar is het inderdaad slecht, dat ken ik ;) Maar verder vind ik het super hoor :D

02-02-10 15:15:25
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
Quote Kameleon:
Zegt Roy met 26000 :|


zegt kammie met 36.000 *8 :P

02-02-10 15:16:11
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Lalala (A)

02-02-10 15:16:45
nietmeer
Quote Ladineko:
Niet hier Kammie, Rond Almere.


Quote Kameleon:
Ladineko, daar is het inderdaad slecht, dat ken ik ;) Maar verder vind ik het super hoor :D


Voor jullie allebei nergen last van (A) Heb ook t-mobile en goed bereik :D

02-02-10 15:17:33
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
ik zit aan de zure aardbeikabels :ja

02-02-10 15:17:54
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
@SweetAngel01: Uhmm, weet je nog toen we bij center parcs waren?

geen bereik.

02-02-10 15:19:10
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Alhoewel, ik vind het T-Mobile Forum wel enorm fijn :D

02-02-10 15:19:25
nietmeer
@ Ladineko: Bereik was bij mij even weg gevallen ja :ja Maar voor de rest had ik prima bereik (A) Jij niet :nee

02-02-10 15:20:02
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Slecht bereik dus :P Ach ja. we hadden toch geen telefoon nodig... Hele dag in het zwembad :)

02-02-10 15:20:26
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
Goedemiddag ben ik weer :P

Quote SweetAngel01:
Quote Ladineko:
Niet hier Kammie, Rond Almere.


Quote Kameleon:
Ladineko, daar is het inderdaad slecht, dat ken ik ;) Maar verder vind ik het super hoor :D


Voor jullie allebei nergen last van (A) Heb ook t-mobile en goed bereik :D


Ook T-mobile, helemaal nergens last van :nee

Quote Ladineko:
SweetAngel01: Uhmm, weet je nog toen we bij center parcs waren?

geen bereik.


Vroeger had ik KPN. En mn moeder t-mobile en we hadden beiden geen bereik bij center parcs, maar dat is ook logisch. Daar moet je plezier hebben en niet bellen :P

02-02-10 15:21:16
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
Quote Jasjee:
Daar moet je plezier hebben en niet bellen :P


Men kan ook plezier hebben van t bellen :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 215 216 217 [218] 219 220 221 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven