|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Ik had vooral last van : "Als er nou maar niemand spontaan uit een zijstraat komt rijden"  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
LQ: ik ben echt níét bekend in Rotterdam LQ  Ik ben zelfs in mn eigen woonplaats niet bekend waar ik al mn hele leven woon. Je moet Steffie ff mailen, die is wel bekend in Rotterdam  *de tomtom is mijn redding in het verkeer. Het stukje stratenherkenning en weten hoe ergens naar toe te rijden is in mijn geheugen niet aangelegd  De rotonde vlak voor het CBR wist ik zelfs in les 40 nog verkeerd te nemen @Dionos; ik ken al 2 akkoorden op de gitaar   maar hoe zou ik hem terug moet pakken dan  hij is sterker en sneller en en en   |
|
Ladineko
Oudgediende
@Delenn: Jij speelt ook gitaar?  Ik ook! Lead gitaar  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
Delenn
Oudgediende
@Ladi; 2 akkoorden ja  LQ: oh leuk  maar wacht ff, is dat die kerk onder de euromast? want daar is het altijd druk (vooral op zaterdag, want die weg is ook voor het bezoekersverkeer van het erasmus), dat weet ik wel. Kan je beter met OV komen  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: ik neem aan dat jouw medische kennis groter is dan de zijne  Gebruik dat tot je voordeel  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Delenn, ja het is volgens mij tegenover het Erasmus  |
|
Ladineko
Oudgediende
Oh je begint pas Delenn? Ik ben ook nog in de oefen fase. Kon eerst 7 nummers spelen. maar ben de tabs verloren  Nu weet ik alleen nog maar "Paint it black - Rolling Stones" en "The Joker - Steve Miller Band". Beide Makkelijk te spelen  Als je wilt wil ik je best die leren. |
|
Delenn
Oudgediende
@Dionos; ja daar kan ik hem ook lekker mee pesten  dan gaat hij mij pesten met moeilijke economische woorden  LQ: google maps zegt dat het inderdaad onder de euromast is. Das druk @Ladi; ik ben nog niet echt begonnen met oefenen hoor, alleen als mn broertje dan weer eens met zn gitaar in mn kamer staat vraag ik hem wel eens me een akkoord te leren;) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Delenn, oh dan gaan we wel met de trein vanaf Rotterdam Alexander ofzo  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
jongens jullie gfaan schnelllll |
|
|
@Delenn: economische woorden doen geen pijn, een medicijn door zn drankje waardoor hij de hele dag op t toilet moet zitten is lastiger  |
|
Delenn
Oudgediende
LQ; ja uitstappen bij coolhaven of dijkzigt en dan richting de euromast lopen  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Dat wens je toch niemand toe?? Hele dag op de wc?  |
|
|
@Delenn: ja maar... als hij jou pest  En... je hebt je hypocriete eed nog niet afgelegd toch?  |
|
Ladineko
Oudgediende
Lekker hoor Jasjee, De heerlijke aroma geur!  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Dionos, je brengt me op ideeen   |
|
Ladineko
Oudgediende
Laxeermiddel!  |
|
nietmeer
|
LQ...hoe laat moet je daar zijn ? Want als het in de loop van de ochtend is, dan is het met de auto goed te doen hoor  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Ladineko: Liever jij dan ik  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
LQ...die kerk ligt nog een aardig stukje bij de Erasmusbrug vandaan hoor  ligt aan het einde van de Westzeedijk  |
|
|
Dag Delenn  |
|
nietmeer
|
|
|