hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 12:00 - 77961 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 198 199 200 [201] 202 203 204 497 498 499 500

02-02-10 10:27:38
nietmeer
Dragon *)*)*)*)

02-02-10 10:27:54
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
@Dionos; frustrerend:P
vanmorgen prachtige foto in de krant van kruiend ijs. Wil ik heen:o maar geen tijd en geen idee waar ik dan precies moet zijn:|

02-02-10 10:27:55
MuseMatt
Oudgediende


WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667
Hoi Lessien :wO+

02-02-10 10:27:58
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Goedemorgen Lessien. :w *)

02-02-10 10:28:47
DragonX
Oudgediende


WMRindex: 1.195
OTindex: 62.787
S
Dank jullie voor jullie steun :), ik waardeer het :)

02-02-10 10:29:10
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
@Delenn: In IJsland hebben ze genoeg ijs(A)
Maar stond er geen plaats bij ofzo?
En niet zo gefrustreerd zijn joh, dat is niet goed voor je bloeddruk :P

02-02-10 10:29:15
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
*Geeft hoofdsteun aan DX*

02-02-10 10:29:34
nietmeer
Hey MM en Ladineko :) *)*)

02-02-10 10:29:54
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
@ Lessien:
Goedemorgen :w *)

@ DX:
Geen probleem :)

02-02-10 10:30:29
nietmeer
Jasjee...goedemorgen :):) *)*)


02-02-10 10:30:34
MuseMatt
Oudgediende


WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667
@Delenn: even de windrichting bekijken en dan aan de rand waar de wind naartoe gaat zou denk ik wat krui ijs moeten zijn :P

02-02-10 10:30:37
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
Lessien: Hoe is het ? *)

02-02-10 10:30:53
DragonX
Oudgediende


WMRindex: 1.195
OTindex: 62.787
S
Ben zo terug, even omkleden :ja

02-02-10 10:31:01
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
ach, mn bloeddruk is eigenlijk wat te laag, dus zo'n beetje frustratie kan geen kwaad:P
en er stond een plaats in Friesland bij, maar das dus te ver:P In Lelystad moet het ook zijn (1.45 uur met de trein, maar ik gok langer met dit weer:P) maar dan nog, de "kust" (noem je het ook kust als het een meer is?*8 ) langs Lelystad is ook nogal groot, dus waar dan??
Maar goed, ik heb toch geen tijd:|

02-02-10 10:31:18
nietmeer
Jasjee...goed hoor, maar ben helemaal verliefd op een auto uit Duitsland, maar hebben we niet genoeg voor :[

02-02-10 10:31:36
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
Tot zo Dragon O+

Aahw arme Delenn :P, woon je vlakbij Lelystad? :O

@ Lessien:
Aahw :( Beetje doorsparen dan ?? Of kijken of er in Nederland een 2e hands ervan is die goedkoper is?

02-02-10 10:31:38
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
Quote MuseMatt:
@Delenn: even de windrichting bekijken en dan aan de rand waar de wind naartoe gaat zou denk ik wat krui ijs moeten zijn :P
uh8O ok:P
dus waar is dat?:P

@Jasjee; nee, spijkenisse8-) (onder Rotterdam)

02-02-10 10:31:45
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Zal wel een hele dure zijn dan Lessien 8)

02-02-10 10:31:59
MuseMatt
Oudgediende


WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667
geen idee, ik heb geen zin om de windrichting op te gaan zoeken (A)

02-02-10 10:32:15
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
@Jasjee: Ze woont vlakbij mij :ja

02-02-10 10:32:38
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
@ Delenn:
Wow, da's ook niet in de buurt :P

@ Lad:
Oke :P En jij woont ook niet echt in de buurt, dus xD

02-02-10 10:32:57
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
nee daarom8-)
als het in de buurt was had ik al lang foto's genomen:P

02-02-10 10:33:10
nietmeer
Ladineko...Jasjee...duur valt wel mee, maar je moet het maar net hebben...en Jasjee...er staan in Nederland er ook wel een paar, maar die zien er niet zo goed uit, als die in Duitsland :(

02-02-10 10:33:15
nietmeer
@ allemaal: Ik heb pauze tot zo *) *) :w :w

02-02-10 10:33:26
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
Hahaha :P Lelystad is hier ongeveer 20 min vandaan :O

@ SA:
Net had je een hele tijd pauze.. 8O

Haha veel plezier tot later *)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 198 199 200 [201] 202 203 204 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven