
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
@Dionos: whahaha nou dat valt ook wel mee @Jasjee: tnx  ik werk bij de sociale dienst gemeente Rotterdam....in een speciaal team die mensen op verschillende vlakken helpen hun leven weer op orde te krijgen... Psygisch, schulden enz.... en dan kunnen ze hopenlijk weer meedoen op de arbeidsmarkt... |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@CityGirl: Wauw da's een leuk en mooi beroep..  Maar ook heel zwaar of niet? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Nou, gelukkig maar  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
het kan zeker zwaar zijn, want er zijn veel mensen die hebben problemen op allerlei vlakken en dat moet je niet "mee naar huis" nemen zoals ze zeggen.... Je wil niet weten wat sommige meemaken hoor...pfff. Maar wel heel fijn als je mensen hebt die je dus kan helpen en uiteindelijk weer op hun eigen benen kunnen staan....die zijn ook vaak heel dankbaar... |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Daarentegen zal t vast ook dankbaar en bevredigend werk zijn, neem ik aan  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Nee inderdaad, dat lijkt me wel een mooi emotioneel moment, dat als het je gelukt is om die mensen een stap verder te helpen in hun leven.  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
zeker, ik vind het persoonlijk erg fijn als je mensen kan helpen, op welk vlak dan ook...  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Mooi, echt heel mooi  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
CityGirl is gewoon een goed mens die andere mensen helpt  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
goeiemorgen allemaal  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
@Dionos: haha tnx @Jasjee: ja ik vind het ook leuk om in dit team te werken, we hebben verschillende mensen hier zitten, Psygoloog, sociaal psygiatrisch verpleegkundige, acquisiteur....allemaal in 1 team en we bespreken de mensen ook 1x per week in een overleg om te kijken hoe het gaat en of er nog ideeën zijn om deze mensen te helpen... |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Goedemorgen DFC  @ CityGirl: Mooi  Klinkt echt goed. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@CityGirl: maar wat ben jij??? acquisiteur?  koffiejuf?  psycholoog?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@CityGirl: heb ff terug gelezen wow je heb wel een toffe baan zeg! zwaar maar wel tof  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
@DFCPhoenix: Mogge @Jasjee: is het zeker! en we hebben sinds kort 5 mensen die zijn uitgestroomd zoals dat heet...dus die hebben nu een baan en werken aan hun problemen zelf....ze krijgen dan nog zeker een half jaar begeleiding van ons....en daarna mochten ze eventueel nog in problemen komen kunnen ze altijd weer aankloppen.... Tis een speciaal project om te kijken of het werkt om mensen uit de uitkering te krijgen.... |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
 Mooi gevoel geeft dat wel, het zijn het er nu 5, maar er zullen binnekort wel zeker meer volgen  . Toppie hoor  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
hoe is et verder hier met iedereen?  @CG leuk project lukt vast en zeker ook al zal dat waarschijnlijk zwaar zijn voor die mensen in het begin na een tijdje zal dat wel een goede oplossing zijn  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Mwaa brakkies, wil naar bed.  Met jou dan? |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Jasjee: same here xD ik zette men wekker om 7 uur maar heb niet veel geholpen was der 10 over 8 pas uit *moet half 9 hier zijn* was der nog wel optijd  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@DFC: Hahaha  Zeker 1 minuut voor tijd binnengekomen of niet  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
DFCPhoenix: ja psies, die mensen weten zelf op een gegeven moment niet meer waar ze naartoe kunnen met hun problemen en nu worden ze echt effectief geholpen. Soms vinden ze het inderdaad moeilijk, want het vergt wel aanpassingen van die mensen... er zijn er ook die al jaren in de uitkering zitten en dat zo gewend zijn.... |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Jasjee: neuh 8.31 binnen gekomen niemand die et opvalt  dus dan noem ik dat optijd  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
DFCPhoenix: pfff doe je goed! hahaha....mijn wekker liep om 5:30 u af...  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ DFC: Lol !! 1 min te laat nog wel. Tsssk  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@CityGirl: ai das erg vroeg nee dat heb ik alleen op de maandag dan moet ik om 5 uur op staan om om 10 voor 6 de trein te halen en die haal ik altijd tot nog toe of hij moet niet rijden  die mensen ken ik men ma werkt veel met mensen in de schuld die doet dan et financiele gedeelte met ze die zorgt dat ze geld per week krijgen en dat de schulden worden af betaald en zo die mensen die zij behandeld zitten nog net op et randje dat ze niet met juridische instanties te maken krijgen voor de schulden. maar et is wel mooi dat mensen geholpen kunnen worden en ook willen geholpen worden want dat is vaak ook een probleem met mensen dat ze hulp van buiten weigeren. @Jasjee:  |
|