|
nietmeer
|
Banaal...het is gewoon een heel erg mooi model van BMW  en we willen nu een 6 cilinder, zodat we zelf veel kunnen sleutelen  aan een V8 kun je zelf niet veel doen, omdat je nergens bij kunt, als je geen brug hebt  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote Eowalin: DFC: zou me niks verbazen als mij uitleg véél beter is @Jasjee:  waar blijft de veel betere uitleg?  |
|
nietmeer
|
Chimera...geloof niet dat je me kent, dus om me nu aso te gaan noemen  |
|
Eowalin Senior lid WMRindex: 1 OTindex: 503 Wnplts: Almere
|
DFC: die supergeweldige uitleg heb ik dus al gegeven... |
|
nietmeer
|
LessienElensar: als een auto koop zorg ik wel dat ik er niet zoveel onderhoud aan hoef te plegen xD |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
ik ken genoeg bmw rijders stuk of 8 personen waarvan er 1 niet asso is naja, minder asso op de weg...
dus mijn oordeel is al snel geveld over BMW'ers trouwens mercedes idem hoor
edit en t klopt dat ik je niet ken lessie |
|
nietmeer
|
Banaal...onderhoud heeft iedere auto nodig. Bij onze V8 hebben we de kleine beurt zelf gedaan...olie verversen, filters vernieuwen etc. maar veel anders kun je niet, als je geen brug hebt...met een 6 cilinder kun je dus wel nog meer zelf doen  Chimera...geloof dat je verkeerd bezig bent om iedereen maar over 1 kant te scheren...ik ben dus totaal niet aso... |
|
nietmeer
|
@chimera: Gejaagde zakenlui he  . Maar mijn opa is geen aso  , heeft in geen 35 jaar een boete gehad  Lessien: Toyota's en Volvo's worden als tanks gebouwd  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: was dat et klonk gewoon leuk die super geweldige uitleg?  |
|
nietmeer
|
Ik heb nu 11 jaar mijn rijbewijs, geen deuk of kras gereden...geen boete gehad... |
|
chimera Erelid
@banaal je kan ook asso rijden zonder gepakt te worden... oftewel goed geluk  verandert mijn mening nog steeds niet over BMW'ers / Mercedes *al ligt t er ook aan wat voor soort persoon in de auto zit, dat kan je meestal wel raden...* |
|
Eowalin Senior lid WMRindex: 1 OTindex: 503 Wnplts: Almere
|
DFC: nee ik heb op de vorige pagina een korte/bondige uitleg gegeven over jasjee's herkomst enso  ? |
|
nietmeer
|
Chimera...ik denk dat ik me mond er maar even over ga houden, anders krijg ik een ban...maar jij denkt schijnbaar dus dat ik aso ben, omdat ik een BMW'er ben... |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Trek het je niet persoonlijk aan. kortzichtige mensen heb je altijd (zoals ik) |
|
nietmeer
|
Kan er gewoon slecht tegen, als mensen over 1 kant geschoren worden, niet iedereen is hetzelfde, we zijn allemaal anders... |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote: 01-02-10 13:00:04 - Quote deze reactie Woosh, je naam is gewoon ingewikkeld joh  *wikkelwikkel* en het klonk gewoon leuk waren dat je geweldige uitleggen xD? |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
LessienElensar: heb ik ook zon hekel aan, zon half kaal hoofd  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Gewoon laten lullen  . Dan houd-ie vanzelf wel op  |
|
chimera Erelid
dat wel maar verandert mijn mening niet |
|
nietmeer
|
@chimera: Serieus man houd er gewoon overop. je hebt je mening gezegd, we weten het en we doen er niks mee |
|
nietmeer
|
Banaal...ik hou er ook over op...geen zin om er nog woorden aan vuil te maken  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
*zet iedereen een feestneus op, om de gemoederen te bedaren* |
|
nietmeer
|
@Sto : Ik ben rustig hoor |
|
MitoThorson
Oudgediende