|
nietmeer
|
@MuseMatt: Ja de pandahut (studentenhuis van mijn zus, zitten 3 straten verderop  ). Hadden een huisfeest, in 1 avond 80 kratten bier en 40 flessen wijn opgezopen |
|
nietmeer
|
oeh, dubbel feest dus  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@MuseMatt: ik ben al 3 jaar en 3 maanden lid ofzo, maar ja in begin niet veel offtopic gehangen  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Sto: Dank je wel  |
|
nietmeer
|
Banaal: wtf xD doen ze echt goed |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
waren vast veel mensen ook  |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: tis niet te hopen dat ze in dr eentje was nee  |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: we waren daar met 130 man ofzo. Maar het was wel echt gezellig. Ik en mijn huis was ook uitgenodigt overigens  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
dan is er schappelijk gezopen die avond  |
|
nietmeer
|
361.8 liter bier en 60 liter vino |
|
Sto Oudgediende
|
1920 flesjes dus 40 flessen wijn dus 0,31 flessen wijn per persoon en 14,8 flesjes bier per persoon  |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Quote Banaal: @MuseMatt: we waren daar met 130 man ofzo. Maar het was wel echt gezellig. Ik en mijn huis was ook uitgenodigt overigens  Mijn huis en ik! |
|
nietmeer
|
omg, ik kan niet eens meer normaal een mail schrijven zonder emoticons te willen gebruiken  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
als we dan toch over taal zeiken: mijn huis en ik waren  Maar banaal, het zal vast niet allemaal op zijn  deel op de grond enzo?  |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Ja, hoewel we door het bier heen waren richting het einde  |
|
nietmeer
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
de geur van bier en wijn op een betonnen vloer herken ik nu uit duizenden  |
|
nietmeer
|
tis meer bier in tapijt, maar enfin |
|
Anoek Erelid
Ik was een keer bij een restaurantdingetje naast het gebouw van Albertus in Groningen, ze waren op dat moment letterlijk het bier naar buiten aan het vegen.. Dat was ranzig |
|
nietmeer
|
lekkere combo  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
na een huisfeest in enschede is het ook altijd de schep en bezem door de woonkamer halen  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote Doppert: omg, ik kan niet eens meer normaal een mail schrijven zonder emoticons te willen gebruiken  Doppert, gmail heeft er wel maar zijn meer zwakke surrogaat emo's *Ik heb daar ook al tijden last van*  |
|
Sto Oudgediende
|
@Relpa: Ik zo nu en dan, en dan gebruik je bijv. afkortingen van wmr of msn  |
|
Anoek Erelid
Ik irriteer me altijd aan het fijn dat combinaties als : ) en : P in windows live mail niet in smileys veranderen, omdat je er dan zo'n pokke streepje tussen moet zetten. |
|
nietmeer
|
@Sto : jamaar, als dat aan je werkgever is  maarja  heel frustrerend, en voel je gevoel is het zo kaal enzo zonder emoties xD @Anoek: of gewoon kiezen in het smileys menu |
|