|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Irthe: Oke wat heb je in Groningen gedaan? @ Doppie: aahw, hoe kom je daarbij?  |
|
nietmeer
|
|
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
excursie school, Groningermuseum, en stadrondlopen, grafitti zoeken, en winkelen?  doppert: misschien wordt jou weekend wel spannender dan de mijne =.= is ook niet erg moeilijk  |
|
nietmeer
|
ik ga een mol opzetten, vind je dat spannend?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote Irthe: iemand nog wat beleefd? nee jij wel ? |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Irthe: Oke, klinkt leuk  @ Doppert: Nou... als je dat leuk vind  Ik zou dat niet eens durven  |
|
Irthe Erelid
Doppert: leefde die nog dan of dood aangeleverd gekregen?  @roy: als slapen spannend is ja, verder nee niet veel beleeft.. |
|
nietmeer
|
ja, is leuk  en dood aangeleverd gekregen  ligt nu in de vriezer  |
|
Irthe Erelid
oke  k weet niet heb het niet zo met opzetten,, het is zo dood..  maar ok  ziet er soms best vet uit, het resultaat |
|
nietmeer
|
`heerlijk toch als het dood is?  dan krijst, schijt, piest en blaft of kwaakt het niet  |
|
Irthe Erelid
maar gaat toch stinken?  |
|
nietmeer
|
@Irthe: das juist de truuc van het opzetten  |
|
Irthe Erelid
oke  maarheb je dan een diepvries apart voor dooie dieren of leg je die bij je ijsjes? |
|
nietmeer
|
gewoon... volgens mij ligt het op een konijn en naast de pizza  |
|
Irthe Erelid
oke XD ga je die pizza ook opzetten?  |
|
nietmeer
|
jaaaa hmmm.. ik heb hier een zak honingdrop.... weet iemend er raad mee?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Een dooie mol  Flashback, nichtje, viespeuk, ook op een taxibusje rijden, schoolvervoer. Zomerse vakantie, busje wordt ingeleverd voor onderhoud, ieww, Betty, wat ziet dat ding eruit De chefmonteur, o wacht, die knap ik wel op als ze weer gaat rijden, maak die bus maar spik en span schoon. Zo gezegd zo gedaan, een dag voor ze weer zou gaan rijden mikte den Henk een verse dooie mol achter het kachelfilter  Ze heeft een tijdje in de stank gereden, kwam klagen. Ja uhm, ik weet t niet hoor maar ik heb je bus schoongemaakt dus als t nu weer vies is en stinkt zoals voor de vakantie mag je m zelf ontsmetten, tod  |
|
nietmeer
|
whahahah  , als je er nog 1tje nodig hebt  xD briljant  |
|
Irthe Erelid
aaha dat vatte ik niet maar oke  dat van kpuc ik zal wel blond zijn  |
|
nietmeer
|
Hallo  |
|
nietmeer
|
haai nos  |
|
nietmeer
|
@ Nos: Hallo  |
|
Irthe Erelid
hey nos  =) |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Irthe, een dooie verse mol voor een kachelfilter van een auto.. Dat beestje gaat stinken en die lucht komt via de ventilatieslangen in de bus, ieww  |
|
Irthe Erelid
ohoke  ja dat stinkt ja  |
|