|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
|
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
neeeeh, veel modjes zijn dr niet blij mee alsk mn mening ga verkondigen hier.  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Spons, ik weet dat van jou, en ik maak er gebruik van.  (Je opmerkingen dan hè, niet de moddprobleem  ) Mperor, misschien ben ik al gewoon druk van mijzelf  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ YMD: Lekker  Die kwam ook lekker snel met de slagroom aan dan  @ Spons: Hmmz, oke  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ja ik zat het me net te bedenken en toen kwam ze uit de vergadering waar nog (slagroom)gebak over was, dus dat zit nu door mijn warme choc  |
|
Mperor
Erelid
 WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
hmmm als iemand weet wat echt druk is ben ik het wel heb op een school gewerkt met aleen maar autisten waarvan 90% ADHD had  was al snel weer weg daar |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
ben ik weer   |
|
Mperor
Erelid
slagroomgebak in je choc  |
|
Mperor
Erelid
|
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Alleen de slagroom  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote Mperor: hmmm als iemand weet wat echt druk is ben ik het wel heb op een school gewerkt met aleen maar autisten waarvan 90% ADHD had  was al snel weer weg daar arme jij  2 van maten van me zijn beiden autistisch en hebben ADHD  maar zijn nog redelijk normaal zover dat kan  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Mperor: hmmm als iemand weet wat echt druk is ben ik het wel heb op een school gewerkt met aleen maar autisten waarvan 90% ADHD had  was al snel weer weg daar Ik werd al gestoord van 1 in mijn klas  Zo'n miniscule kabouter die z'n klep niet kon houden, en continu schreeuwde  Edit: Pleonasme  |
|
Mperor
Erelid
|
|
Spons Erelid
Quote Kameleon: Quote Mperor: hmmm als iemand weet wat echt druk is ben ik het wel heb op een school gewerkt met aleen maar autisten waarvan 90% ADHD had  was al snel weer weg daar Ik werd al gestoord van 1 in mijn klas  Zo'n miniscule kabouter die z'n klep niet kon houden, en continu schreeuwde  sorry, dat was ik.  |
|
Kameleon Oudgediende
Spons, het was een jongen, schat  |
|
Mperor
Erelid
okeej ik heb er in totaal 3 weken gewerkt toen had ik al ontslag genomen  |
|
Mperor
Erelid
wat een drukte daar en als ze pauze hadden was het helemaal niet te houden ik heb medelijden met die leraren die er nu al bijna 40 jaar werken  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Quote DFCPhoenix: arme jij  2 van maten van me zijn beiden autistisch en hebben ADHD  maar zijn nog redelijk normaal zover dat kan  Die 2 moet ik kennen ?  |
|
Spons Erelid
Quote Kameleon: Spons, het was een jongen, schat  onderkoffer was ik, goed heh? |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Mperor: wat een drukte daar en als ze pauze hadden was het helemaal niet te houden ik heb medelijden met die leraren die er nu al bijna 40 jaar werken  Je hebt een edit-knop  Spons, dat kind was 1.40 m en 14... Jij bent een stukje ouder  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote Jasjee: Quote DFCPhoenix: arme jij  2 van maten van me zijn beiden autistisch en hebben ADHD  maar zijn nog redelijk normaal zover dat kan  Die 2 moet ik kennen ?  sterker nog die ken je al  je bent ook vna plan ze uit te nodigen dacht ik  |
|
Mperor
Erelid
maar deze jongen gaat even pauze houden ben terug binnen een kleine 3 kwartier :W (ooh en als ik toch weg ben zet de bar weer rechtop en veeg een beetje) laterz |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@ DFC: Ik weet al over welke 2 je het hebt @Mperor:  doeidoei tot later |
|