|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Jasjee: jawel, weer ff wennen, was een tijdje geleden  Maar over een maand of 3-4 dan wordt het hier weer echt druk, en dat is hoog tijd  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ohh, maar waarom is je naam dan niet gewoon jasje  |
|
nietmeer
|
Everytime we touch!  *luistert en danst* I still hear your voice when you sleep next to me I still feel your touch in my dreams Forgive me my weakness but I don't know why Without you it's heart to survive |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Mmore: Nou... Sinds een jaar gebruik ik dus Jasjee. Ik weet niet meer waar het begon maar op die site daar was 'Jasje' niet beschikbaar. Dus sindsdien gebruik ik het overal met een e erachter  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Mmore: Dreamertje klaagt over hoge rekeningen van T mobile, jij mag haar ook wel eens bellen ipv altijd andersom  |
|
nietmeer
|
Oh kassalade  ja dat is een hele goede band  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote Roy6: @Mmore: Dreamertje klaagt over hoge rekeningen van T mobile, jij mag haar ook wel eens bellen ipv altijd andersom  Ja ik moet hem ook altijd bellen stiekem als Dreamer er niet is  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Nu zit het liedje in me hoofd Mikke  |
|
nietmeer
|
@Ladineko: Welke van de drie?  Ik wou zo nog ff door met Bad Boy en Evacuate the Dancefloor  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Roy6: @Mmore: Dreamertje klaagt over hoge rekeningen van T mobile, jij mag haar ook wel eens bellen ipv altijd andersom  Ik betaal 10,- extra per maand voor t-mobile family waardoor we allebei 1.000 minuten + 1.000 SMSjes naar elkaar hebben. Alleen worden de SMSjes bij haar niet van het family tegoed, maar van haar beltegoed afgetrokken. Dit heeft te maken met een technische fout van T-Mobile. Kunnen we allebei weinig aan veranderen  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Mikke: Everytime we touch  |
|
Kameleon Oudgediende
Mmore, dat klopt niet, je hebt 1 tegoed van 1000 "punten" en elke minuut of sms is -1... Werd mij uitgelegd in de T-Mobile shop |
|
ladekast Oudgediende
|
@Mmore: wanneer gaan jullie ook alweer samenwonen ?  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Kameleon: Mmore, dat klopt niet, je hebt 1 tegoed van 1000 "punten" en elke minuut of sms is -1... Nee, Kameleon. Je leest niet :/ Bovendien werkt het op mijn Relax abbo wel goed, alleen haar iPhone abbo niet. Quote: Al je Family-leden in dit groepsabonnement krijgen maandelijks 1000 belminuten en 1000 smsjes gratis. |
|
Kameleon Oudgediende
Mmore, dan is het mij weer verkeerd uitgelegd  |
|
nietmeer
|
Be my bad boy, be my man Be my weekendlover but don't be my friend You can be my bad boy, but understand That I don't need you in my life again |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
@Kameleon: of heet mmore gewoon 1000+1000 punten  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Kameleon: Mmore, dan is het mij weer verkeerd uitgelegd  Dit geldt alleen voor het familie pakket. De relax bundels zijn inderdaad zo dat alles uit één bundel gaat. Het makkelijkste is om dan voor 9,95 een aparte SMS-bundel te nemen van 1000 SMSjes als je veel SMS't. Ik betaal 25 voor beltegoed, 10 voor een SMSbundel en 10 voor tmobile-family en ik krijg 10 korting op elke rekening  |
|
Kameleon Oudgediende
Mmore, ik heb alleen Relax 150 en Family, Family betaalt mijn vader  |
|
Mmore
Administrator
|
@Kameleon: Dan heb je dus 150 belminuten OF smsjes EN 1000 SMSjes en belminuten binnen de family.  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
ik heb prepaid  |
|
Kameleon Oudgediende
Mmore, ik heb geen smsjes  Daarvoor moet ik eerst een aparte bundel weer kopen  Hoe dan ook, T-Mobile heeft voor mij behoorlijk afgedaan al na een week  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
 Ik heb gefaald.. |
|
Kameleon Oudgediende
Sushi, vertel?  |
|
Jasjee