|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Mmm stamgasten united hier  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
is dat zo ?  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Kameleon: Ik heb dus ook zo'n probleem. Ik zit samen met Joey en nog 'n paar mensen in een T-Mobile Family. Je krijgt dan 1000 smsjes en 1000 belminuten elke maand  In mijn eigen bundel heb ik 300 belminuten en 300 smsjes, maar de smsjes van de Family haalt hij gewoon uit m'n eigen bundel waardoor mijn overige kosten nu al op €51,- zitten  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Dreamer, klopt, heb ik ook met mijn ouders  Ook binnen de Family alleen maar gekloot  Kijk eens op hun forum wat er allemaal aan klachten is over verkeerde statussen enzo en afrekeningen qua facturen  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
lol een vriend van me heeft datt ook  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Kameleon: Inderdaad. Ik had gebeld met ze, kreeg ik te horen dat ik de factuur niet hoefde te betalen. Het werd wel eerst afgeschreven, maar heb het terug laten halen. Daarna kreeg ik 'n sms dat ik het niet had betaald en 'n paar dagen later kreeg ik 'n brief dat ik betalen moest voor de 21ste anders werd ik afgesloten  Net maar even achteraan gegaan  |
|
ladekast Oudgediende
|
lang leven T-mobile  |
|
Kameleon Oudgediende
Dreamer, wat een kloteprovider is het dus eigenlijk  Gelijk in mijn eerste maand bij ze, heb ik gelijk al problemen met die klotefacturen van ze  Ik heb altijd beweerd dat T-Mobile klote is, en toch ben ik overgehaald om het te nemen  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
geen last met Vodafone |
|
ladekast Oudgediende
|
al 12-14 jaar vodafone, nooit geen geklooi gehad  MM ,  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
het is niet de goedkoopste maar het is wel stabiel op die paar storingen van afgelopen jaar na |
|
Kameleon Oudgediende
Was Orange er nog gewoon maar  Dat kon ik blindelings vertrouwen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@MuseMatt: zelfs van de laatste heb ik geen last gehad  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Orange, wat was dat een kutprovider zeg  Ik had wel last; kon 1x niet bellen/sms'en |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Ik heb Ben  Nooit problemen mee en vet goedkoop Oeh, 1 keer probleem gehad trouwens: voicemail deed het niet. Even bellen, binnen 30 sec iemand aan de telefoon en binnen 10 seconden was het gefixt |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Nee dat waren pas afzetters. Vodafone  |
|
Kameleon Oudgediende
Orange vond ik juist enorm fijn, altijd netjes te woord gestaan, wat ik niet kon zeggen van T-Mobile of Vodafone eigenlijk. Ik had ook overal perfect bereik, en nooit klachten  |
|
ladekast Oudgediende
|
de WMR Poll voor volgende week bestaat uit providers volgende week  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Ik zat er aan te denken om over te stappen op vadafone, want die heeft tenminste ook goed bereik bij ons thuis. Heb nu KPN, maar het bereik is ronduit klote binnen.... |
|
ladekast Oudgediende
|
@CityGirl: ik zou het je aanraden, ik heb er nooit ellende mee gehad  |
|
Kameleon Oudgediende
Mijn moeder heeft trouwens ook alleen maar geklier met Vodafone hier, bundel van 27,50 en er klopt nooit iets van de factuur  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
ik heb HI ben ik ook blij mee  overal bereik *wel duur maja* |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Roy6: Okido tnx Roy  @chimera: HI is Kpn....dus zal ook wel slecht bereik hebben hier.... Maar ik denk dat van alle providers er heus wel wat problemen zijn... |
|